adamcorrielee adamcorrielee

2,800 posts   589,839 followers   536 followings

Adam Corrie  Actor | Cina Muslim | penang Suami @puan_fazi_fuad . Abah @adamfatehlee . Cari rezeki @mm_adamcorrie

Tak mau tidur lagi.. ajak main lagi.
#adamcorrie
#adamfatehlee #anakcinaMelayu

Muka Abah + Muka Mak @puan_fazi_fuad : Fateh @adamfatehlee
Allah itu Maha Adil .. Maha Penyayang
Alhamdulillah
.
#adamcorrie
#adamfatehlee

Fateh pergi Brunei teman mak & abah berdagang @mm_adamcorrie .
Hari ni hari ke 3 di Brunei
.
Jumpa di Petani Mall, Brunei
#adamcorrie #adamfatehlee #anakcinaMelayu
#jumaat #brunei

Kisah pagi tadi di sinar.fm
Bersama @jepsepahtu & @rahimr2 . .
#adamcorrie
#Repost @sinar_my
・・・
Sampai hari ni @adamcorrielee masih tak percaya lagi dia telah menjadi seorang bapa. Bangun pagi tengok anak kat sebelah katanya rasa macam mimpi. 🤣 #SinarKongsi

Alhamdulillah mkn mlm , mlm ni ada belon2.. Fateh suka sgt tgk belon ..
.
Terima kasih kepada @surprise.dash yg menaja mkn malam kami yg sunguh romantik di sky lounge, maya hotel.
.
#adamcorrie

Tadi Fateh live di @mhi_tv3 . Nasib baik dia pandai bawa diri depan camera. .
Hari ni @adamfatehlee genap 7 bln. Macam Tak percaya je . Masa Baru lahir, Fateh kecil je... Berat 2.4kg .. skrg Dah 8kg .. .
Semoga Fateh jadi Anak yang soleh, taat pada perintah Allah Dan menjadi penyambung Dakwah Rasulullah SAW. Aamin allahumma aamin
.
#adamcorrie
#adamfatehlee #anakcinamelayu
#ootd abah by @mm_adamcorrie

Dalam hidup Kita, Kita kena ambil Inspirasi kehidupan orang lain untuk diri Kita. .
Siapa Kita, Siapa Kawan Kita.. persekitaran Kita.. ia Akan mempengaruhi sedikit sebanyak Dalam kehidupan seharian Kita.
.
Hidup Kita saling melengkapi , bkn membina jurang perbezaan. 😀
.
Senyum selalu
Selalu Bersama baik
InsyaAllah hati tenang
#adamcorrie .
#Repost @mohammadnohbinsalleh
・・・
ما شاء الله Allah susun cantik je kejadian di dunia ni. Lepas promo interview #debubercahayanohsalleh kat @hotfm976 aku lalu holding room MHI, cuba teka siapa aku jumpa? 😭❤😭❤

Masih mood CNY.
.
Apabila Kita sudah dijentik Hidayah oleh Allah.. syukur Alhamdulillah. Salah satu Doa Dari ibubapa Kita, saudara Mara Dan sahabat handai Kita utk Kita dimakbulkan Allah.
.
Kalau Kita nampak sesiapa sahaja yang masih tercicir Dalam hidupnya. Jangan Kita herdik, cerca mereka Dan bahasakan keterlaluan. Semua orang Ada harga diri disisi Allah. .
Apabila Kita kononnya nak menasihati tp dgn bahasa yang terlalu kasar Dan mengaibkan .. mungkin mereka akan menjauhkan diri lagi Dari lakukan kebaikan.
.
Kita ni manusia.. mmg Tak terlepas buat dosa setiap Saat.
.
Kuatkan ikatan Kita dgn Allah Dan berbuat baik dgn manusia.
.
Senyum selalu
Selalu Bersangka baik
InsyaAllah hati tenang
#adamcorrie #sayaBukanUstaz #CinaMuslim #ArtisCinaMalaysia

apabila Allah sudah beri hidayah pada kita, hargailah ia sebaik mungkin.
.
“Ya Tuhan Kami, jgnlah Engkau jadikan hati Kami condong kpd kesesatan sesudah Engkau beri petunjuk kepada Kami & kurniakanlah kepada Kami rahmat dari sisi Engkau; krn Sesungguhnya Engkau-lah Maha pemberi (kurnia)”
.
Mmg sukar utk terus istiqamah buat baik. Itulah perlunya mujahadah ( berjuang dengan bersungguh-sungguh dgn syariat)
.
kalau kita masih lemah ketika baru terima hidayah atau apabila di landa ujian .. cari kawan yg boleh bantu kita sama-sama berada di landasan yg betul. pergi majlis ilmu.
jauhkan seketika dahulu kawan2 yg boleh pengaruh kita ke buat perkara yg tidak elok.
.
kalau kita dah kuat.. boleh dekati dan ajak mereka buat kebaikan.
.
percayalah.. Allah sayang kita.. tp kita bersangka-sangka dgn Allah. kuatkan ikatan kita dgn Allah dulu.
.
sedih.. tak mengapa.. itu lumrah utk kita yg bergelar hambaNya yg lemah. sedih.. mengadu dgn Allah.. Allah nak dengar rintihan kita yg tulus yg dari hati.
.
senyum selalu
selalu bersangka baik
insyaAllah hati tenang
.
#adamcorrie #bukanUstaz #CinaMuslim

Fateh x boleh makan ni.. ni makanan org tua... 😁
.
Telur setengah masak tak sesuai utk bayi. 😀
#adamcorrie
#adamfatehlee #anakcinaMelayu
#CNY

Selamat Tahun Baru Cina
gong xi fa cai
.
.
Senyum selalu
Selalu Bersangka baik
InsyaAllah hati tenang
#adamcorrie #cinaMuslim
#adamfatehlee #anakCinaMelayu
#CNY

Malam ni makan besar bg kaum Cina.
@adamfatehlee Dah Ada baju merah Dah ke nak jumpa Amaa (nenek) nanti .
Senyum selalu
Selalu bersangka bail
InsyaAllah hati tenang
#adamcorrie #adamfatehlee #anakcinamelayu
#CNY2019 #tahunBaruCina #cinaMuslim

Most Popular Instagram Hashtags