a_reenz a_reenz

1,377 posts   1,436 followers   3,197 followings

πŸ’œAireenπŸ’œ  πŸ’­ mother of twoπŸ’“ πŸ‘©πŸ‘ΆπŸ’“ πŸ’­ My babies my strength #SophieAdlene #SafrinaAafiya

Apoooo? Berkepit lagi. Dah besar panjang pun suka berdukung lagi.

Bestfriend forever. Ok fine! Selalu tinggal mommy dengan adik kat belakang πŸ˜’

Anak happy, bapak yang penat kene kejar anak 🀣. Kita tengok balik kang sapa yg pengsan dulu

Dating berdua. Layan cerita munafik 2 walaupun dua2 penakut. Tengok celah2 tudung pun jadi la. At least dapat juga kejap 'me time'. Cerita yang berat dengan pengajaran dan dakwah. Respect.! Go and watch now. Tak tengok rugi. Heheh

Sekarang ni memang tak ada selera nak makan. Lapar memang lapa. Tapi lepas 3-4 suap terus kenyang. Ni pun tak habis. Setiap saat, setiap masa asik memikirkan masalah je πŸ€’

Tempat tomyam thailand sedap πŸ˜‹ #amphawa

Geng durian @awinrzk

Jangan main main dengan kaklong ni. Pergi taman dengan semua orang dia nak cari gado. Muka je macam innocent. Cit
.
Ada budak bawak mainan kat taman, selamber dia berebut mainan budak tu macam dia punya plak. Last2 dia ketuk kepala budak tu. Mommy tak sempat nak halang sebab cepat sangat tangan dia πŸ˜₯. Hai la anak.. Ikut perangai sapa la ni. Mommy garang je tau..tapi mommy tak suka gado πŸ˜…
.
#gangsterkampung #kaklonggarang #kakibuli

Rindu kesayangan. Your smiles is my strength.

Bukan senang nak ajak dia selfie. Dah panjang akal dia ni. Kuat merajuk, kuat mengamok, kuat nagis, kaki youtube tapi takut dengan lipas, takut vacumπŸ˜‚πŸ˜‚. Gamba raya tarak tahun ni. #sophieadlene

😍

Nak berbuka ape harini?

Most Popular Instagram Hashtags