_tersbiri_ _tersbiri_

984 posts   14108 followers   198 followings

... ıɹıq sɹǝʇ ....  Varoluş sancısı çekiyorsunuz aşk acısı sanıyorlar._👉DM🚫 👈_

.
.
Hume şüpheciliğiyle kalktım,haberlerle Schopenhauer kötümserliğine kapıldım,Descartes akılcılığına uzağım zaten,z.müren nezaketiyle sustum. .
.
Yok ya ne? hangi huzur ? Bilginin kurguyu nasıl inşa ettirdiğini her gün yeniden görmekle filan uğraşıyorum işte.
.
Balkondan atlayan Delauze'ü durdurmayan tanrı, bana mı rahman ve rahim olacak şimdi?.
.
İnsan ölümünü.. kendi kendine ölüyor." dıye açıklamıştı ya tezer abla, yukarıdan bakınca, kaygısı azalıyor ,sandığınız kadar vahim değil..
.
.

.
.
.
"Esrimeyle sürüklenenler..suyun yüzeyindekiler"..demiş Sartre..
Burası tümüyle bu cümle kesilmiş.. . .
.

.
.
.
. "Sizde ölüm var mıdır" (Ece Ayhan) .
.
Harun Kolçağın vasiyeti
VASİYETİM:
Bütün organlarımı bağışladığım için büyük ihtimalle öldüğümde beni size poşetle verecekler. O yüzden fazla kurcalamayın.
Cesedimi o poşetle toprağa gömüp üzerine bir ağaç dikilmesini istiyorum.Mezar taşı isim falan istemiyorum.
Ne cenazemde ne de sonrasında 3 üydü 7 siydi 40 ıydı gibi bahanelerle yemek falan vermeyin yok şunu çok severdi yok canı için yiyelim gibi saçmalıklarla karnınızı şişirmeye bahane aramayın. Siz etli pide yiyin diye ölmedim ben.Benim canım için yediğiniz her lokma boğazınızda kalır. Bilesiniz.
Öyle mevlit falan bahanesiyle hatim indirmeye arkamdan iyiliğim için dua falan etmeye kalkmayın, yaşarken yapmadığınız iyiliği ölünce yapmaya kalkmayın.Yemem.
İlla birilerine yemek vermek isterseniz sokak hayvanlarına verin.(bu en net isteğimdir.)
Benim malım kıymetlidir hiçbir eşyamı bir tanıdığa vermeyin.giysilerimi aşevine yada sosyal hizmetlere verin. diğer eşyalarımı atın ya da yakın.Benden geriye hiçbirşey kalmasın.
Beni tanıyanlar iyi bilir ki biraz fazlaca açıksözlüyümdür.
O yüzden gönlüm ister ki hepinizden önce öleyim. Sonraya kalıpta kimsenin ölüsüyle falan uğraşamam.
Arkamdan istediğiniz kadar atıp tutabilirsiniz artık.rahat olun. sizinlemi uğraşacam. ne güzel ölmüşüm.
Ve... evet. hayvanları insanlardan daha çok seviyorum Aha bu da kapak olsun.

.
.
.
kiraz kuyusu, karanfil suyu, vişne gölgesi
hüznüm kapitalisttir, anne.
taşırım eşkıya gurbetleri Karadeniz’den
‘’gözlerimiz ağzımızda mağara
şiir çakıver, aydınlansın ‘’
deyip.
yanıma gel
uzun bir şiir okuyacağım dudağına.
.
.
ACILARDAN ÖPMEK / MAKSUT KOTO.
.
.

.
.
.
bakın
yaklaşıyor
yaklaşmakta olan.
.
İsmet Özel/.
.
.

.
.
.
Sürekli bakmak, görmeyi unutturdu mu size ? iyi düşünün.
.
.

.
.
.
Yok yok bunların sonu geldi❗
Sadece kapanışı nasıl yapacaklar onu bilmiyorlar❗
Tarihe gömülecek kapanışı buldular❗
.
.
Aklından geçirenin, aklını alırız.. Bu böyle biline !!!
.
.
Paris sokaklarında rousseau,torino'da nietszche,kopenhag'da kierkegaard gibi bir akşam..niye ankara,niye ben biz..felsefe, o "niye"dir işte.."Her toplum hak ettiği suçlulara sahiptir..." demiş Galeano.demiş de buna dememiş.
.
.
Sıkıysa bir taşına dokun.O sınırı geçtiğiniz zaman Sath-ı müdafa başlar.. asıl Destanı biz yazarız.!
.
.

.
.
.
"Mutluluk, dünyanın değil aklın bir durumudur." demiş Boethius .
.
.

.
.
.
Bilmem alınır mısın söylersem
Unutulmuş bir çirkinlikten başlıyor güzelliğin.
.
Edip Cansever.
.
.

.
.

sende bir şey var.bana derin derin nefes aldıran bir şey der gibi Pablo Neruda .
.
ey insanı anısıyla yıkan şiirin bile kurtaramadığı sıradanlık...Elbette bikaç parola girmeden keyif (satın) alamayan organizmalar için yazmamıştı yazarlar/şairler.
.
.
Iyi aksamlar 😊 👍 ☕

.
.
Geçmiş ve gelecekteki en büyük Destan 'Tanrı' zannedilen emperyalizme diz çöktürüp, yok olmuş bir devletin küllerinden Cumhuriyet kurmaktır!.
. .
57 yıllık yaşama 11 savaş 24 madalya 7 nişan, yazılan 13 kitap, okunan 40O0 kitap 1 ülke sığdır.Sonra destan nedir konuşalım hacı abi ?.
.
.
Şimdilik sorun yok..Beni arayabilirsin. İzmir marşı çalıyor bende.🤣Taharet musluğunu açınca konuşmaya başlarsan, ülkeden kaçarım.😂😂.
.
.
Seneye Hologramla evlere inersin artık.. 😂.
.
.

.
. .
Bir kuşun anısı kalmış bende, saklı
Bundan gözlerimdeki kayalık,
İçimdeki serseri buzullar
.
.
Birhan KESKİN.. .
.
Ve sizlere kucak dolusu iyi akşamlar.
. .

Most Popular Instagram Hashtags