__ieza_nas__ __ieza_nas__

15 posts   410 followers   73 followings

Wan Rus Hafieza  Wan_Rus_Hafieza--23/2/2003

Memang sya x dpt nk jadi yang pertama dlm hidup awk tapi sya hrp sgt yg sya lah org terakhir untuk awak

Love you

With my bff

Selamat petang semua

Awk tolong jangan pilih saya atas sebab rupa sebab rupa tu takkan kekal tapi pilih la saya atas sebab hati insyaallah akan kekal

Hai u ols

Hello my dear

Aku memang kuat makan,kuat gelak,kuat tidur,dan kuat bahan orang tapi satu je yang aku tak kuat yaitu aku tak cukup kuat kalau kau takde kat sisi aku For you Zul anas

Come back home

MY bakal anak sedara kesayangan
KACAU maksu za tangkap gambar la my kesayangan asyraff nih
Hahaha

jalan2 dengan my future

Bukan x nak bercinta tapi takot terjaga jodoh orang
#Matmalam

Most Popular Instagram Hashtags