33,902 Photos

awesome_norman #tolong doakan saudara kite di gaza 1h

» LOG IN to write comment.

awesome_norman #tolong doakan saudara kite di gaza 1h

» LOG IN to write comment.

bondrare97 nyum nyum..hehe rendang daging. #tolong#mak#chef#5bintang 2h

» LOG IN to write comment.

adamppr wahai ORANG-ORANG YANG BUTA!! "teroskanlah dengan perbuatan maksiat yang korang bangga2 sgt tu!! teroskanlah beristiqamah dengan tidak menutup aurat!!" usah ambil peduli dengan suruhan dan larangan Allah!! lihatlah gambar ini, anak muda yang masih belum baligh boleh berfikiran lebih hebat drpd kita yang dah dewasa..apakah antara pemikiran rakyat malaysia yang dewasa?? HAMPA JOIN KILAUAN EMAS JOGET SINI SANA..TUNJUK DEPAN ANAK2 CUCU YANG HAMPA NI PERANGAI BURUK!! BANGGA BILA BERPAKAIAN XCUKUP KAIN!! dengarlah sini wahai umat ISLAM!! ubahlah pemikiran kita!! tanamlah sifat untuk berjihad di jalan Allah..ambil lah pengajaran drpd saudara2 kita di GAZA!! #janganlah asyik berseronok! sedang saudara2 kita yang masih bayi dan kanak2 di gaza sdg dibunuh!!
#bertaubatlah kita selagi masih diberikan nyawa!!
#sama2 lah kita ringankan tgn untuk bersedekah kpd tentera islam di GAZA...mudah-mudahan Allah menilai amalan kita dgn memberikan ganjaran pahala yang sgt besar..
#hancurkan ISRAEL!! #aku ni laki pon boleh menangis bila tgk video @ gmbr keadaan rakyat palestin..apatah lagi kalau pompuan!! insaflah!!
#maaf,kasar sikit bahasa..geram sgt!! #tolong ambil pengajaran wahai pakcik makcik abg kakak adik oiii..
5h

» LOG IN to write comment.

Normal aniesness
aniesness When you have a meeting at Starbucks and you're fasting... #tolong #needcoffee 5h

» LOG IN to write comment.

nefretiriii Aaaaand opposite direction menuju #Semanggi juga bentuknya haram jadah kayak gini!!!!!! #traffic #jakarta #ampun #tolong #astaga #gila #barujugajam2siang 5h

» LOG IN to write comment.

thug_dino Lol I really really really need a hair cut >.< #fluffy#tolong#cantevenseemyeyes 6h

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

fieyzalydia datang beramai
#unikl #ktac #tolong
8h

» LOG IN to write comment.

intandayutouch Assalamualaikum..
Keadaan adik sahabat saya yang menghidap penyakit sum-sum tulang rosak (aplastic anaemia) sebelum dan selepas rawatan. Isteri beliau sedang sarat hamil anak pertama mereka..Sayunya hati mengenangkan masa depan mereka & anak yang bakal lahir nanti.Sekiranya sahabat2 semua ingin menyumbangkan sumbangan, boleh bank in terus kepada no. acc ya
ng tertera di atas..wallahuallam.
#prayformuhammadzulfahmi #hukm #aplasticanaemia #sumsumtulang #needhelp #tolong #ipohmali #ipoh #kualalumpur #kelantan #semogadipermudahkan #amin
11h

» LOG IN to write comment.

_sylviiee Reunited with lovatic . ♡ #tolong #love #selfie #girls #like4like #smile #reunited 14h

» LOG IN to write comment.

chasethall Enjoying my #PureWater tea and finally getting to play a little bit. It's been weeks! #tolong @mackeyamos ready for you to get back bro so we can jam! #selah #emdrive #vox #ericjohnson #stratocaster #mancave #actuallytheguestroom 14h

» LOG IN to write comment.

girlymi OoPs!
#tolong tepi cikit..
14h

» LOG IN to write comment.

atvplanet Been busy and I have been forgetting to post pics!
#sorry #tolong #atvplanet #daily #atvdaily @atvdaily #yfz #450 #walsh #proarmor #pro #blue #follow
15h

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

lufyaluvya Ya Allah pedihnye hati melihat saudara2 ku dibunuh :'( Ya Allah hancurkan lah Israel Ya Allah.. Sedihnye melihat kanak-kanak yang tak berdosa ini dibunuh dgn kejam. Ya Allah tunjukkanlah kekuasaanMu Ya Allah. Kuatkan lah hati mereka yang berjuang..Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim. Selamat bersahur #tolongjanganbuangmakanan saudara kita mungkin tak berbuka dan tidak bersahur :'( #tolong #prayforgaza 19h

» LOG IN to write comment.