79,100 Photos

Normal team avatar // atla & lok
_ro_land_ My face 24/7 #wtf#sokka 1h

» LOG IN to write comment.

but_that_gaang_tho ️Tokka Tokka Tokka Tokka Tokka Tokka #TOKKA Tokka Tokka Tokka Tokka Tokka Tokka Tokka Tokka Tokka Tokka Tokka Tokka#atla #sokka #toph #lok 1h

» LOG IN to write comment.

tophbeifong_melonlord Goodnight my little melons xx
I love this I see it as them being friends more than taang, aang looks so...
More beautiful fanart
Aang in his headband is just.. Perfect
-
#avatar#avataraang #aang #atla#air #water #earth #fire #toph #thegaang #teamavatar #tophbeifong#yue #linbeifong #legendofkorra#lok #katara #korra #kataang#makorra #sokka #suki #zuko #bolin
2h
  •   kosarjooooooon Bye bye 2h
  •   atla_lok_shipper I find him more handsome in his headband 2h
  •   batgirl_14_ I never had a crush on Aang until he grew hair and put on those Fire Nation clothes. He's not as perf as Zuko but still 1h

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

tophbeifong_melonlord Lol
-
I'm so tired but I've found out making outfits is so fun!! Do I'm gonna do a game: go to my next post..
-
#avatar#avataraang #aang #atla#air #water #earth #fire #toph #thegaang #teamavatar #tophbeifong#yue #linbeifong #legendofkorra#lok #katara #korra #kataang#makorra #sokka #suki #zuko #bolin
2h

» LOG IN to write comment.

Normal KᎽᏘ THᏋ ᏘᏤᏘTᏘR'Ꭶ HIᎮᎮIᏋ ᎶIRL
kya_of_lok I think i was most disappointed in Sokka's character
#sokka #atla
3h
  •   atla_lok_ They called him soakka -.- I really hope they don't make a sequel 2h
  •   kya_of_lok And I hate how they changed Aang's name @atla_lok_ 2h
  •   aya_the_shipper I was so mad ZUKO DIDNT HAVE A PONYTAIL LIKE WTF 2h
  •   atla_lok_ They called him like Ong lmao @kya_of_lok his scar wasn't even that visible. And that movie was pretty racist @aya_the_shipper 2h
  •   aya_the_shipper Yeah like the fire nation people were Indian and they're supposed to be Chinese, but for some weird reason Uncle Iroh was white. And the southern water tribe people are supposed to be Inuit but they were also white. The movie was basically just one big wtf 2h
  •   __avatar_arts__ They're making another one... 2h
  •   kya_of_lok Yeah I heard Toph is going to be a guy and he has clear 20/20 vision @__avatar_arts__ 1h
  •   avatar.forever THEY BETTER NOT OR ELSE PEOPLE WILL DIE 11min

» LOG IN to write comment.