500 Photos

Mayfair Writer
jd_cms Typical #mr2 #shitpaint 6d

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

_5han3 Another shot from polo show, check out that faded red...........sexy! Desprite for a respray! #vw #polo #6n2 #gti #shitpaint #respray 2w
  •   123rixta My paints bloody weird, both my mirrors faded but not the rest of the car 2w

» LOG IN to write comment.

overt_verts Haha what the fuck is that white upto #shitpaint #graffiti #throwup 4w

» LOG IN to write comment.

htran_one never stock on on shit paint.. all star was garbage at e2 #shitpaint #espl #e2 #allstar #goddamn #spraypaint #paintball #speedball #chathamprogression #pbcanada 1mon

» LOG IN to write comment.

Amaro Kelly-Louise Ledger

» LOG IN to write comment.

1mon jasfour04
Video Justin Asfour
jasfour04 Shitty paint sucks ass, when you but paint make sure it sticks #shitpaint #buy #good #paint 1mon
  •   asfour_a Saving cost on adding primer again for new paint though lol 1mon
  •   jasfour04 @asfour_a not so much because now we have gip-rock on the wall which needs to be primed to allow better adhesion for the paint, more work too lol 1mon
  •   jessicaasfour That looks so fun 1mon
  •   andreasfour Ha! @jasfour04 looks like you had fun! 1mon

» LOG IN to write comment.

robertmessenger So the mini is home from the body shop and it looks awful! #shitpaint #classicmini 1mon
  •   reigerriley If they're a good Bodyshop then they'll do that without issue 1mon
  •   ohduncansmith Hard to believe they put the CD player in wrong hahah I'd be straight back complaining though 1mon
  •   robertmessenger Yeah it's going back when the engine is in. @reigerriley @ohduncansmith 1mon
  •   shaunaftw @robertmessenger you should take it back right away otherwise they could say you did the damage putting the engine in :( 1mon
  •   robertmessenger @shaunaftw They probably will but I will just set the mechanic on them that is puting the engine in. It will be going back after the engine is in because they already said that they would do the graphics after the engine is in and they will sort out any scratches. 1mon
  •   chrisglassonbury1293 I agree with above comments, i would turn that trailer around and take it back immediately. They wont give a shit 2/3 weeks down the line when the engine is in. 1mon
  •   robertmessenger Yeah I would but I can't wait for another space in the shop to put the engine in or he will start on a different project and then I will have to wait longer. @chrisglassonbury1293 1mon
  •   reigerriley Just make sure you take lots of pics as evidence before dropping the unit back in. That way you have a leg to stand on 1mon

» LOG IN to write comment.

harleyhawkins1 Just a quicky! #shitpaint 2mon

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.