3,800 Photos

peterfloyd82 This is how I feel about my munchkin love ya @chaelyn_d19 #RealMusic #R&B #LoveMusic #MusicWithAPurpose #Love #MyWifeRocks 20h

» LOG IN to write comment.

whereswaldro Aw yeah. Enjoying our honeymoon by the river. #mywiferocks 20h
  •   jenniscissorhands Yay! Congrats 20h
  •   whereswaldro @jenniscissorhands thank you :) 20h
  •   citlopez Please tell me you love it there as much as I do?!?! Yes??? 19h
  •   whereswaldro @citlopez lol probably not. Too many old people and smells like smoke haha. We're just enjoying it cause its time away from everything 19h
  •   citlopez I love the old people ...makes friends with them. Lol. And of course any casino will smell like smoke! I think it's better then Vegas and Waugh cheaper. :) 19h
  •   citlopez I need to find my id so I can go. 19h
  •   whereswaldro @citlopez Vegas doesn't smell like smoke! Haha. I think its also cause we don't know what to do and we don't really see the point in gambling so we're just walking around. But its super windy right now 18h

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

jeffreylampkin STOPPPPPP for a moment and Help me Salute My LoveBug Harriet Huell Lampkin. My Godly Wife is So amazing and I am soooooo proud of her this morning. As we conclude our celebration here in Asheville NC, It is with joy that I announce that my wife has accepted an Executive Level Position with the Charlotte Housing Authority As Chief Legal Counsel. She followed God, ignored the haters, stayed faithful to God in the transition, and God has honored by doing exceedingly and abundantly. LoveBug, I am so proud of you and Princess Di and I wish you nothing but success in your new role...PS....Will you hire me now LMBO #Grateful #Proud #MyWifeRocks #BestAttorney #ifancythat #ExecutiveAt31 #MyDeltaRocks #StayTrueToJesus #NoWeCantMove #ButYouCanGetYourX5 @harriethuell 1d

» LOG IN to write comment.

jdvibert Celebrating 2 years of marriage with this playful hottie #blessed #mywiferocks #sometimestooplayful 2d
  •   tjacks Happy Anniversary to you and yours! 2d
  •   kwhinson Happy anni! 2d

» LOG IN to write comment.

dallascrain Happy Easter from the Crain's! #nofilter #mywiferocks 3d

» LOG IN to write comment.

andersonrob This is what my wife bought me on my birthday! #mywiferocks #theforceisstrongwithher #everythigisawesome 3d

» LOG IN to write comment.

Amaro Alvin Richardson Jr
alvinius Nicole's Easter Cake... Complete with tiny little bunnies! @mommyrichie #mywiferocks 3d

» LOG IN to write comment.

mikejfera Lea rockin' the varsity jacket. Yes she was on the rifle team! #mywiferocks #whoknew #dontmesswithlea #jchs 3d
  •   lynne_b16 We had a rifle team? 3d
  •   leafera We sure did! @lynne_b16 ! 3d
  •   lynne_b16 Ummmm what exactly is a rifle team? @leafera 3d
  •   amycc3 @mikejfera @leafera can protect you!!!!!!! 3d
  •   ginapompeo Omg I have a color guard jacket that is just as cool #wbfe lol 3d
  •   jbird1234 I thought long and hard on how to comment on this and came with nothing. Lol. Did you have gang fights with the color guard? 3d
  •   mikejfera @ginapompeo ...I think we know the theme of our next get together. I never got a varsity golf jacket but I'm sure I can rock my freshman mullet or something. 3d
  •   ginapompeo I have reason to believe the pompeos have made Gina varsity jacket disappear... :( but I do believe we now have a new topic of conversation lol...hope u guys r having a great easter @leafera @mikejfera 3d

» LOG IN to write comment.

miltonp2 I'd be eating PB&J sandwiches, if it wasn't for my better half. Thank goodness for my baby. #StewLeonards #Brisket #HappyEaster #foodporn #meateater #ImaLuckyGuy #mywiferocks #EasterSunday #Easter2014 3d

» LOG IN to write comment.

cartoonthunder Anybody can draw #motorcycles but you gotta be #1cb to do stuff like this. #mywiferocks #easter #cookies 3d

» LOG IN to write comment.

chandlersnyder So @t20mooky kicked me out if the house because I was being grumpy. Stopped here for a #naturebreak & headed north some more. #fatboyridesagain #mywiferocks #colnago #worldcup #Bella 3d

» LOG IN to write comment.

Poprocket Gee Wiggins
geewiggins I am so blessed! My little wife had me an Easter happy. Thank you @judgal4jesus. I love you!
#mywiferocks!
#easter2014
3d

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

sbraham Happy Easter, egg salad sandwich! #mywiferocks 4d

» LOG IN to write comment.