104,144 Photos

» LOG IN to write comment.

X-Pro II JT Miles

» LOG IN to write comment.

bitchnstitchn So what are we up to this weekend... yep shit got real.. @qbn_10w @noodleholmes #minitruckin #ford #mazda #minitruck #rebuildtime ... 42min

» LOG IN to write comment.

jorge_morales_92 What is your take on bagged trucks. Might pick this one up next week. #bagged #minitruck #fordcourier #1979 #ford #mazda #airedout 2h
  •   _projectpantydropper_ Best. Things. Ever. I have a bagged 94 hardbody on chrome 20's laying frame. If you pick it up ask if anything is wrong with it and take a test drive. Bagged truck parts are pretty expensive. What kind of setup does it have? 31min
  •   jorge_morales_92 He doesn't know he got it like that. Supposedly on a motor rebuild and it's a 5 speed not the crap 4speed they come with. It's C notched with x member support. But no 4 link. He said that the air lines leak. But it will air up. On non op and is asking for 1000$ @_projectpantydropper_ 29min
  •   _projectpantydropper_ Air lines get pretty pricey but you never wanna have a budget on that. Go with DOT lines that they use on 18 wheelers or stainless steel braided lines. As long as the bags are fine and the compressors are then it shouldnt be too bad. If it rides funny or it leaks or anything you'll probably have to redo the whole back suspension 26min
  •   jorge_morales_92 I'm gonna have to wait and see. Not bad for 1000$ though. Plus it's a good change of pace from the schassis scene. Lol. @_projectpantydropper_ I was gonna build my RB20 but I'd rather have a bagged truck lol 23min

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

  •   crossbreed_ac あれ?まさかこのDの前オーナーさんじゃないですよね? @hustlerux8 2h
  •   hustlerux8 最初買った時は、テラノ純正色みたいなのでツートンでした!そっから赤にオールペンして フロントはドロップスピンドルいれて、リアはリーフ一枚のブロックいれてました!! 売ってどうなったかしりませんが笑 1h
  •   crossbreed_ac あーじゃ違いますね!和歌山の方はミニトラ多いですもんね!このDの前々オーナーも和歌山らしいのでもしや、と思ってしまいました(笑) @hustlerux8 1h
  •   hustlerux8 自分もあれ?って思っちゃいました笑 和歌山まで車両取りに行ったときの帰り12時間運転死ぬかと思いました笑 1h
  •   crossbreed_ac それ相当きついですね(笑)生足ならまだしも、チャネにエアーだったら自殺行為ですよね(笑) @hustlerux8 1h
  •   d21shintaro 初めまして、カッコいいですね!フォローさせていただきます! 54min
  •   crossbreed_ac ありがとうございます(^^)宜しくお願いします(^^) @d21shintaro 43min

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

blazinggraphics Test fitting the steelies along with taking measurments for the #steeliesproject #steelies #testfit #wheels #bagged #minitruck #nissanhardbody #titan #18's 4h

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

Normal Matt
maattchoo Got poke #poke #minitruck 6h

» LOG IN to write comment.