3,798 Photos

Hudson Misai Lentiq
misailentiq #vocal bukan sekadar rupa# kau ado#aku pakai ko yg panas 21h

» LOG IN to write comment.

Normal finky dwi sarah nastiti

» LOG IN to write comment.

Valencia Hanief Rizki Utomo

» LOG IN to write comment.

Valencia Tita Setiawati
jamidaini Tak tau kenapa dengan burung ni. Dari tadi ada kat tingkap bilik. Sakit agaknya. Nak amek dia pulak main lari2. Kesian pun ada. Tadi dah potong tadi kat kaki dia. Ingat nak terbang. Tapi tengok balik still ada lagi. Allah. Kenapa awak ni sayang ? Kesian + risau + takot pun ada. Hmm. #Merpati 2d

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

Hefe grifvynzi
  •   grifvynzi Setia adalah: dia bisa pergi tp memilih tinggal, dia mampu memilih orang lain tp dia memilih kamu ~HitmanSystem 3d

» LOG IN to write comment.

Normal richiaan

» LOG IN to write comment.

Normal Frederick Lee (李嘉伦)

» LOG IN to write comment.

superbintang Jinak-jinak burung merpati,
Sudah dekat terbanglah dia.

#burung #merpati #vsco #vscom #nature #bird #vscoandroid #goodevening
4d

» LOG IN to write comment.

X-Pro II Fedika Gita Rez.

» LOG IN to write comment.

Normal badarsila

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.