1,431 Photos

  •   glmlpas Waffle.... 18h
  •   gemcake26 oh my god lads stop making me laugh or il turn into lose Lou soon! 18h
  •   gemcake26 Ps lol at krusty.sponge!!! 18h
  •   glmlpas Big belly laughs..... 17h

» LOG IN to write comment.

Normal sara Chocolat akelly

» LOG IN to write comment.

vaderslasers OOOOOMMMMMGGGG!!! I can't even begin to process what my optical sensors have seen!!! I cannot seem to comprehend the DESTRUCTION Germany put on Brazil today! Beyond impressed. GER 7 BRA 1 LOL. I had to make this meme, it was a MUST!!! 😮 #worldcup#soccer#whooped#beat#bully#destroyed#worldcup2014#brazil#germany#win#amazed#instadaily #love #follow #dbz#goku#krillin#vegeta#pwned#majorLOL#picoftheday #ignation #ignation #nofilter 4d
  •   mrscrysgomez I could not believe it!!!' 5 in under 30min seriously Brasil that little boy with glasses balling was too funny tho 4d
  •   bery_nice85 They killed them...wow!!! 4d
  •   vaderslasers @mrscrysgomez I know!!! I seriously can't believe they got so messed up! Like ok 4 would have been a crazy good game but 7??!! Impossible!! Haha yeah they kid is gonna be internet famous now lol 4d
  •   vaderslasers @bery_nice85 seriously! Way to many goals for one game. Super exciting match! 4d
  •   mrscrysgomez A turned it off at 5 I had a study but either way my stress levels went way up! I felt just as bad as that kid with his Coke except I had water and not as much tears 4d
  •   bery_nice85 Lets see how Argentina does tomorrow.. @vaderslasers !! 4d

» LOG IN to write comment.

theperksofawesomeness Oh my gods this is so true. My sister is totally the example. My mom's always like "Your sister got a 4.0 GPA in Class V and you got a 3.8?! Your sister went to Harvard! You won't even be able to get a job as a maid because you can't do anything but except Internet! I'm probably the brat faceb though. But the worse thing is that my sister is awesome and buys me books and iPads and stuff.
#sotrue#thisissotrue#youtube#internet#superwoman#lol#majorlol#typesofsiblings#noguilty#thirdparent#example#bratfaceb#simba#nala#sisters#siblings#circleoflife#thelionking#gpa#grades#school#brat#hashtag#bye
6d

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

theperksofawesomeness
I don't live in America anymore, but still, Happy Independence Day to all you Americans! If it's not Independence Day in your country, #tgif
#lol#majorlol#buzzfeed#tumblr#tumblrlaughs#tumblrpost#xd#hashtag#avocado#fourthofjuly#independenceday#america#usa#applepie#thankgoditsfriday#friday#fun#omg#goodnightpeople#bye
1w

» LOG IN to write comment.

zacmcnulty Woke up on the plane, looked out my window and a great view of the sun rising. . Looks pretty cool 34000 feet up #JQ124 #Nofilter 1w

» LOG IN to write comment.

devikakh Come fastttt!!! Waiting for you.... The kids these days. #majorlol #hilarious 1w

» LOG IN to write comment.

linzi_moo Thinking I'm Pamela Anderson rolling around in the sea... #MajorLol 1w

» LOG IN to write comment.

chasingcupid This is Charles; he enjoys tea and long talks. He also enjoys sitting like a human and silently judging people. He does offer advice as well, for appointments please contact his secretary.
#majorlol #lol #thisdog #seriously #hilarious #makesmelaugh #everytime #wtf #Charles #Charlychou #silliest #meme #idontalways #human #or #dog #hmm #milou #tintin #baby #ilovehim #funny #cutie #wirefox #terrier #montreal #mtl #judging #advice #likeasir
1w

» LOG IN to write comment.

katrinaslrd Ito na talaga ang revenge of all zeazons! Sino kaya ang magwawagi!hahaha #kalokalike #1like1prayer #majorLoL 2w

» LOG IN to write comment.

Normal Antonieta Luisa Bupo Duran ♡

» LOG IN to write comment.

Amaro curlymarl
curlymarl #throwback JCF with my 小三 ~<3 had a conversation full of wittiness with this sempai and ended up arguing over what DP he should change into. #hadfun #majorLOL #funny 2w

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

soldelaney Can't wait to be reunited with the BESTEST Sister in the world! Kimmy k wouldn't have a look in with that booty @nicholadelaney 3w

» LOG IN to write comment.