133 Photos

reganmccartney Found this photo I took of that New Years in horrocks from 2011. LISTEN TO BIGGIE
#newyears2011 #loose #listentobiggie
2mon

» LOG IN to write comment.

must_speak_truth Hip hop aint about having money or getting ass. It shouldnt be about that. #listento2pac #listentobiggie #listentoicecube #listentooldschoolhiphop #killilluminati 3mon

» LOG IN to write comment.

Rise Lily Dimdooh

» LOG IN to write comment.

abbeycooper yes bedtime #listentobiggie 3mon

» LOG IN to write comment.

kvnslzr24 Armed & Dangerous, ain't too many can bang us....
Straight up weed no angel dust, label us NOTORIOUS #Halloween #2013 #PiggieSmalls #BiggieSmalls #NotoriousPIG #NotoriousBIG #NotoriousThugs #RIP #ListenToBiggie #ListenToPiggie
6mon

» LOG IN to write comment.

7mon neikobear
Lo-fi neikobear

» LOG IN to write comment.

jakerich55 Free music www.triplejunearthed.com/jakobtwo would love any reviews! Links to more via my soundcloud #rapgame #listentobiggie #jakobtwo #futurehiphop #thug #freemusic #independent 8mon

» LOG IN to write comment.

shaun___paul Mhhmmm luh dat shit #listentobiggie 8mon

» LOG IN to write comment.

cam_hm94 Rappers now need to listen and obey!!!! Cause if Biggie said it you should follow it!!! 8mon

» LOG IN to write comment.

8mon kalencb
Hefe Kalen Blackburn

» LOG IN to write comment.

9mon _natiii_
Normal _natiii_
  •   alerner2012 @_natiii_ Yes yes you do have that effect on people. Especially me, I never could stay mad at you. Lol ;) I'm happy for you & proud of you! Its November 10 and of course I am!! I can't wait. I know i we had all our crazy ideas and I think we probably changed our minds like 20 times over the 10 years we were friends lol I really really want you to come, do you think you would? 9mon
  •   alerner2012 @_natiii_ lmao yes you do my dear lol its a proven fact I could never stay mad at you no matter what them fight was about lol :) that's cool I'm glad you have a job and are going to school :) hopefully you enjoy what you do lol my wedding is November 10 and of I am! I know we had alot of crazy ideas when we planned our weddings lol 9mon
  •   alerner2012 @_natiii_ Regardless of everything we have been through I really would like for you to be there on my special day. :) Is your cell # the same so I can text you? 9mon
  •   _natiii_ @alerner2012 aww girly you know that w.e happens id be there for you! even if you were a pain in the booty 9mon
  •   _natiii_ @alerner2012 and of course id love to be there on that special day. If the number you have ends with 7881 then yes it is the same :-) 9mon
  •   _natiii_ @alerner2012 my thing sent it all wrong half the first comment is missing... Well now -.- never the less text me and give me details so i can get a cute dress and get the day off and what not. 9mon
  •   alerner2012 @_natiii_ haha yes I had my moments of bitchiness and annoying lol but so did you and that's what made us stay friends for such a long time. :):) I've been meaning to ask you for a very long time if you would want to come but I was afraid you would say no :/ 9mon
  •   _natiii_ @alerner2012 why would i say no to your wedding. The past is the past and it would be silly to hold on to grudges. Come girl you know i forgive all the time. 9mon

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

violethazesgh Swipinnnn joeys shirt #listentobiggie 10mon

» LOG IN to write comment.