644 Photos

Normal Premiere Politician
  •   cmb707 Archery. Yeaaaa! 20h
  •   cmb707 Gonna be a regular old Robin Hood 20h
  •   katalystoce haha shit after those ppl got killed with that crossbow, you gotta be prepared 19h

» LOG IN to write comment.

isolate_mutilate With semester exams just round the corner I scribbled a quick doodle and its a Grim Reaper! Maybe the universe is trying to say something to me here!!! #grimreaper #semesterexams #battle #scythe #muststop #procrastination #urges #lazycollegesenior 1d

» LOG IN to write comment.

sam_salamone It's about that time of the year again. #finals #test #endofsemester #college #lazycollegesenior 2d

» LOG IN to write comment.

tree_lyn If you haven't already guessed, this is the meme I have become. #lazycollegesenior #ohgodwhy #finals #geterdone 7d

» LOG IN to write comment.

fetriyusoff fuck this shit im skip work 1w

» LOG IN to write comment.

Normal Trelyn Hall
tree_lyn The good news: I'm already passing 3/5 classes pre-finals. Bad news: not ready for finals. #FML #cramming #brainexplosion #lazycollegesenior 1w

» LOG IN to write comment.

photo_fit Asked them for a pic, #ianmckellen and #patrickstewart were cool with it, but that #lazycollegesenior was kinda a dick #stout #bar #coolkids #beer #funnyhats # 3w

» LOG IN to write comment.

sam_salamone LET THE FINAL PROJECTS BEGIN! ...still won't start them until a week.
#college #wiki #finals #projects #lazycollegesenior
3w

» LOG IN to write comment.

Normal Trelyn Hall
tree_lyn Can this semester fucking end already?!! #lazycollegesenior #killme 3w
  •   lisa_janeh @tree_lyn Preach!! I hear ya. Almost done almost done, I keep telling myself. Good luck with studies my love 3w
  •   tree_lyn @lisa_janeh you too my friend! We got this!! #gothedistance 3w
  •   smaej22 In all honesty I did my best work the night before! And I have the grades to prove it 😎 3w
  •   tree_lyn @smaej22 it can be hit or miss. Sure it works, but the negative effects you go through isn't worth it sometimes lol 3w

» LOG IN to write comment.

Normal Trelyn Hall
tree_lyn Still going strong with this meme. #lazycollegesenior #procrastination #truestory 3w

» LOG IN to write comment.

Normal Trelyn Hall

» LOG IN to write comment.

  •   sqxwy 4w
  •   farreld Lol...sometimes I see such a strong resemblance between you and the bear. 4w
  •   the_meridian @elvisphreshly I can't wait to see you! 4w
  •   elvisphreshly @farreld it's because of the strong resemblance between you and I haha 4w
  •   farreld Hahaha! I'm so glad I look like two different young men in my life. :| 4w

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

Normal Andrew Yeoh
andrewye0h55 Here's a new one: #lazycollegesenior 1mon

» LOG IN to write comment.

Normal Adrian G. Leon
an_otaku_bro So my brother is taking the drug and alcohol test for his learning permit, until he comes across a familiar face. #LazyCollegeSenior #Meme 1mon
  •   yar1124 Lol the gta glitch guy was a scam for followers 1mon
  •   an_otaku_bro That asshole. 1mon

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

jmstickels #lazycollegesenior is def a top 3 meme 2mon

» LOG IN to write comment.