9,384 Photos

Normal Norul Rizal
norulrizal Son of Jor-El 16h

» LOG IN to write comment.

norulrizal The Two Irons! 22h
  •   i_neesa Blh tag sy kat pic ni? Nak tunjuk kat anak2 sy....hihi... 21h
  •   norulrizal Alamak. Dah upload buleh tag eh @i_neesa ? 21h
  •   i_neesa Sori awak,late rep. g amek stok perfume td (hehe...saya jual perfume),blh tag,kat pic bwh ada tiga dot,touch kat c2 je t ada menu tag,ni pun anak sy tambah g coll masa sy amek stok td :-) ))) 17h
  •   norulrizal Done @i_neesa 16h
  •   i_neesa Sume da dpt awak,tme ksh byk,anak2 sy syok smcm tgk,spi ckp pakcik ni hebat la....wahhhh....sy pun nak ckp tu gak la....hebat la awak :-D :-D :-D 15h
  •   i_neesa Klu ada tag lg ye...tnx in advance:-) ))) 15h
  •   norulrizal Hahaha... Thanx jugak ya @i_neesa 15h
  •   i_neesa Sama-sama:-) )) 12h

» LOG IN to write comment.

dtiwi57 Captured this before election day. Got the shivers when I saw the Indonesian flag. How do we make our nation better? 1w

» LOG IN to write comment.

dtiwi57 The awesome view this morning :). 2w

» LOG IN to write comment.