19,159 Photos

Normal Coach Rollie - Fat X 101
coachrollie The Blackened Salmon Salad from BJ's is one of my favorite Fat X Approved meals. #CoachRollie #FatXApproved #FatX101 #healthyfoodporn #Pasadena 2w

» LOG IN to write comment.

ahh_lan Miss going up there... Pretty much, everyday of summer 2012, I went up there. Didn't care if it was absolute zero cold or smoldering hot. Dropped 85 lbs. and it was a great place to just sit on the bench and daydream. #garciatrail #theA #Azusa #hike #hiking #thecross 16h
  •   karinjaneth_ Me too ! I heard there's like a back trail @ahh_lan 16h
  •   _iselan Miss it 16h
  •   ahh_lan Yeah I heard that too. There's some way up there. Just gotta try and find it aha @karinjaneth_ 16h
  •   ahh_lan For real me too... They gotta be able to repair it, I mean it used to be nothing before it was something, right? @_iselan 16h
  •   coriicake It's open 16h
  •   ahh_lan Really? I just passed by there and it looked closed @coriicake 16h
  •   coriicake Lol no I was asking if it was 16h
  •   ahh_lan Oh haha no... This pic is old. It's still closed :p @coriicake 16h

» LOG IN to write comment.

nasantotome Ahh, can't believe I actually made it 1y

» LOG IN to write comment.

purpleranger A year ago today I hiked up Garcia Trail and this was painted on the cross. Loved that trail! #timehop #garciatrail #1yearago #missit #timehop 2d

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

marley_remy_gsds mom & marley's "high five" trick at the top of #garciatrail || mom's working on getting me to do it but I have a hard time hitting the hands only, I'm kinda crazy & either grab moms 1 hand with both my paws or miss & hit her legs 😑 #RIPmarleythegsd 5d

» LOG IN to write comment.

f3rnando_2point0 It's now 5 miles to get to here:/ but well worth it...by far the best hiking trail. #garciatrail #azusa #glendora #pictureofthenight #pictureoftheweek #awesome #socal #LA #hiking never took this trail for granted...thats y I found a way back:) #californialove 1w

» LOG IN to write comment.

meridian_olea Happy Birthday Nate! Love The #Olea family. #Garciatrail #AtTheCross #2012 2w
  •   nate909r Lol we look so funny. i remember that morning, I thought we were going on a "little" hike ended up climbing a mountain hahah was super cool tho!! Thank you @merridiann @talents_lab you guys are so thoughtful it means a lot! Hope you guys have a great day!! 2w

» LOG IN to write comment.

evi_lyn She posted this today. I thought this trail was closed..anyone know how to get in the back way? #garciatrail 2w
  •   ceeceee023 When you find out let me know thanks lol 2w
  •   trey016 @evi_lyn hey i want to know too! 2w
  •   thatonetallwolf I heard that you can get there from a trail that starts on Glendora mountain road in Glendora? It's around 5 miles or something to the cross 2w

» LOG IN to write comment.

thirteenthdayofaugust1985 For me, the essence of the great American Dream is spiritual. I believe that our Constitution is inspired and that it is based on principles that are timeless and universal. This is the reason why 95% of all written constitutions throughout the world are modeled after our Constitution.

Stephen Covey

#americandream #hiking #outdoors #garciatrail #azusapeak #sangabrielmountains #forest
3w

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

desirees84 I had lots of fun on our hike! I wonder if the #garciatrail is closed for good? But I'm glad We went to #eatoncanyon and I got to do A hike I've never done before. See u Tuesday night for our #hike to #chantryflats. #imsorealready @sheenasheenabobeena 3w

» LOG IN to write comment.

apple_bee23 I miss #GarciaTrail it's my mini #Baldy i wonder when they will open it again 3w

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

leenmaezee #fbf to last year's hiking adventure #garciatrail #azusa #hiking 1mon

» LOG IN to write comment.

Amaro Coach Rollie - Fat X 101
coachrollie Active rest trailrun done. The rush of oxygenated blood and vitamin D should help me recover from yesterday's brutal FX workout and will prepare me for tomorrow's grappling session at Atwater grappling. #CoachRollie #FatX101 #FXT #Pasadena 2mon

» LOG IN to write comment.

thelifearoundme_ Made it to the top I kinda want to kill myself now because of how tired I am. 1mon
  •   swaggyoloswag Josh haven't you seen any high school girls pics? Your supposed to all pose near the cross making the peace sign or look over the edge 1mon
  •   thelifearoundme_ @swaggyoloswag I don't follow the peoples. 1mon
  •   __smarley Is Garcia open again?? 1mon
  •   thelifearoundme_ @smarley316 I dunno, I didn't even no it was closed. 1mon
  •   __smarley Yeah it was because of the fires. Sorry for asking but just curious, that is my favorite hike. Was this recently? And did you go up the part near the fire station? 1mon
  •   thelifearoundme_ @smarley316 this was yesterday and yeah it was near the fire station. We went around 5am 1mon
  •   __smarley There's no sign or fence? 1mon
  •   thelifearoundme_ @smarley316 aside from construction fence I didn't see any fences or signs. 1mon

» LOG IN to write comment.