89,049 Photos

16min jessboj
Normal Jessika Bojcova

» LOG IN to write comment.

zegger @beaussox actually wants to die . Coconut , Turkish delight and tim tam pancakes #dead #fatso 2h

» LOG IN to write comment.

_chaanel My baby is HUGE . 2 months looking like 8 months ! Lol love him . #Chubbawubbaz #HandsomeBoy #Fatso 2h

» LOG IN to write comment.

_laventah the highlight of my day, seeing my Ajaedess #Nephew. #FatSo! #iAdoreHim. #HesTooCute. #MyLove. #FetiBoo. #LOL. #2PostsIn1Day. #OverYourLife. #AdiosHoes 2h

» LOG IN to write comment.

  •   beeveedee2c Happy birthday piper! 3h
  •   xshalan Lucky girl 3h
  •   xstoneymac lmao. so cute the way she's just starring at the candle. she wants to eat it. 3h
  •   _speshul She's so CUTE!!!.. 2h
  •   tinamariepulu I had to lurk and watch this. Have a good night you two 1h
  •   zeshalee @tinamariepulu RESPECT. I forgive & apologize. No bad blood. Moving , no expectations or hesitations. all love. Nite. 😴 26min

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

Valencia ❚❚❚ⓁⓄⒶⒹⒾⓃⒼ🔄
xinkedjords808x Finally got my fatso bby nephew to take a nap he was so tired #kaydanboi #bbynephew #nainaitime #troublemaker #fatso 4h

» LOG IN to write comment.

4h kteckel
Amaro Katherine Eckelberry
kteckel #fatso likes her bed 4h

» LOG IN to write comment.

  •   lamamita818 Mamita am fat n I don't eat those things lol n am, still fat mas triste @nanzzzy818 4h
  •   nanzzzy818 Shut up!!! You've lost a looooottt of weight!!! I'm so proud of you babe!!! Your doing a great job!!!! I wish I had your motivation @lamamita818 4h
  •   lamamita818 Lol mamita no am still fat ok it takes time to decide that n it's all in ur mind mamita trues me but u will get motivation u were doing sooo good too when u use to go hiking what happened ty I appreciate it love @nanzzzy818 4h
  •   nanzzzy818 @lamamita818 no .. I think you look amazing !!!! Either way your gorgeous:):) inside and out!!! I was doing good.. I had to stop because I got into a car accident.. And I have a fractured spine:( once I'm better.. I'll start again and keep dropping those pounds:):) y aver si vamos juntas una vez!!! 4h
  •   lamamita818 Aawww really sorry to hear that love yeah keep it up ok feels good to workout @nanzzzy818 4h
  •   lom3ly_12 LMFAO!! I'M DYING!! 4h

» LOG IN to write comment.

Normal Candice
xcandyxcyanidex #Fatso was not happy with me... But this is what he gets for trying to take over my bed!!! #ILoveMyKittyCat #FatMan #MyGreenEyedLove 5h

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

erin_heslop My masterpiece yum #cool #yum #fatso 6h

» LOG IN to write comment.

mommadibo You think he wants me to turn it on? #Rosco #Fatso lol... 7h

» LOG IN to write comment.