171,822 Photos

1min hwalks87
Valencia hwalks87

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

Normal Reid Gregoire

» LOG IN to write comment.

Normal ⓚⓐⓔⓛⓔⓔ ⓓⓞⓦⓝⓘⓝⓖ
kaeleedowning Happy Birthday to my best friend Julia i hope you had a wonderful day and night #donthateme #makeitnashty 44min

» LOG IN to write comment.

love_karenx3 She wants her love life to be like in the movies don't we all lmao . #loveyou#donthateme @lovejayy_xoxo 46min

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

kingofthe831 #Artwork #ilovegrafitti #BloodMoneyEnt Just being me what a day I'm killing it in this life #Recovery #BurningDesire #CALIBOY I #Repthatbayarea 831to916 #donthateme #10city for life #RetroJordan 50min

» LOG IN to write comment.

Normal Hannah Nicole ☠

» LOG IN to write comment.

_harryparadise_ Guys IM SO SO SO SO SO SO SORRY MY DAD KINDA WII GROUNDED ME AND YA IM REALLY SORRY#DONTHATEME#SORRY#CRYING 1h

» LOG IN to write comment.

Video ⓢⓞⓟⓗⓘⓔ ✞ ⓛⓔⓘⓖⓗ️
sophiee_leighh I think hes had enough of ECHS 😧😙 @mikeyvision #donthateme 1h
  •   mikeyvision Oh yes. Very fun :) @sophiee_leighh 1h
  •   im_elchancho Tbh: Damn ... Hahah I love y'all but You guys shut me out... ... @sophiee_leighh @mikeyvision 56min
  •   sophiee_leighh Shut you out?? Dont know exactly what you mean? @im_elchancho 51min
  •   im_elchancho Shut me out in a since where you guys really haven't been talking to me that much.... And I've texted Mikey that I've needed to talk to somebody... Especially him because he's been one of my Bestfriends... And well I never really got a reply from him in a while... @sophiee_leighh 49min
  •   sophiee_leighh Okay, i understand where your coming from. But if it really bugged you where was that text to me? Stuffs happened to me too. Where were you? I try to be here and i know mikey has too. He really loves and cares for you but hes going through alot. He doesnt talk to anyone anymore. I cant really say anymore abt mikey yall will have to talk it out but dont say we "shut you out" because we havent. Im sorry you feel that way. 😯😕 @im_elchancho 46min
  •   im_elchancho I don't know if you got a new number but I texted you ! @sophiee_leighh 44min
  •   sophiee_leighh Same number. @im_elchancho 43min
  •   im_elchancho Check your direct .. @sophiee_leighh 41min

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

yurkstyle I'm pretty sure that takes work So that being said.. Yurkstyle will still be live ON the 18th (today).. It just might be at 11:59 pm pst. LOL still technically on time though #procrastinator #donthateme #whatevenistime 2h

» LOG IN to write comment.

Normal Kaytie

» LOG IN to write comment.

Normal ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀☯ ☻ ☯ ☻ ☯ ☻
_xoxopinkster_ This is exactly how
I feel all the time
#feelingitrightnow#donthateme#lol
2h

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

stephlynn1992 Had dinner with this awesome boss of a lady. I love her. #donthateme #taylorisaboss #nomnom #weatemexicans 3h

» LOG IN to write comment.

ryansarles Shes gonna hate me for this but #100happydays today goes to this goober. Despite our past @alyssagarcia22 is still one of my best friends #loveyou #meanit #donthateme 3h

» LOG IN to write comment.