1,198 Photos

sarahmessick09 Found this sweet note in my lunch today. She even packed my lunch for me! Even after all this time <3 #loveher #loveit #littlebooger #fiancé #sweetnote #sosweet #lesbiansofohio #lesbian #lessssssbiaaaaaaaan #lgbt #jennay #charlay #jennayandcharlay #inlove 1h

» LOG IN to write comment.

  •   __melonie__ My lab does that too!! Haha so cute 23h

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

  •   raezie Geez Dude's legs are two miles long. I want Charlie to come home with me! Haha 4d
  •   jmv41988 Haha I know it's crazy! I LOVE that dog...we'll have to stop over there Friday :) you can play frisbee with him, he's really good at it! 4d

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

xcandyxcyanidex This little monster is @charleefml he's amazing.. Oh! He's in a band called @farewell_mylove and they're pretty much the best thing ever!! <# 1y

» LOG IN to write comment.

thefarrahestofthemall I love you so much. After everything we've been through we still came back to each other (through Instagram and Indian confusion) and talked on the phone for 2 hours like nothing had happened. I love you so much "tayroar" (we need new nicknames kuz we were like five) @nyctophilia_melomaniac #indianconfusion #YEAH #LOL #CHARLAY #tayroar 6d
  •   nyctophilia_melomaniac Indian confusion omg hahaha we are gonna get so much hate for being friends again. even though i admitted to talking bad about you, im gonna get called fake. Im not fake, everyone. im so glad we got over all of the stupidity. Love you so much "farebear" lololol 6d
  •   thefarrahestofthemall Lol love you too "tayroar" @nyctophilia_melomaniac 6d

» LOG IN to write comment.

kbotchey Gooooaaaaaaaaaallllllllllll #GHANA #WORLDCUP #CHARLAY 2w

» LOG IN to write comment.

adavismerrill Charlay understands the importance if personal hygiene #catsofinstagram #furbaby #charlay 3w

» LOG IN to write comment.

celyra_ c h u c k s & p u p s
#wolfpack #charlay
3w

» LOG IN to write comment.