zohramoosa Happy 21st Birthday to my Bhabs @mahekw You're finally 21 You're such an intelligent young woman doing extraordinary things! Good luck with your amazing internship this summer! Thank you for always being there for me. I really miss you a lot Meks:( & I can't wait to celebrate with you this weekend! I hope you have a wonderful birthday, princess! I love you twin👭 #HbdMahek #21 #Bhabs #ily #twin 5d
  •   mahekw Thank you so much!!!!! 5d

» LOG IN to write comment.

zohramoosa Happy National Siblings Day to my Moosies👬👭 @djrizent @amoosa925 @sadaf1122 @shaniqb11 @djnas7 @roheenamoosa @sara_moosa @rayan_moosa Noor, Aryan + Raina & Azim (not pictured) I love how we treat each other more like siblings, rather than first cousins. I love you guys more than words can describe Each and everyone of yall play a key role in my life & I honestly don't know where I'd be without yall! Our unbreakable relationship>>> #MoosaMafia #faves #cuzzies #siblings #ilysm #PhotoBooth #SarasSweet16 2w
  •   sara_moosa This is soo cutee! I love you Dodo! 2w

» LOG IN to write comment.

zohramoosa HAPPY 15th BIRTHDAY PRINCESS SUMZ @sumanhemani I hope you've had a wonderful bday so far, you def deserve it cutie You're just like another little sister for me & I want you to know that you can always come to me for anything! ILYSM BBY #HbdSumz #15 #princess 4w
  •   sumanhemani I love you zohra you're so nice I'm so glad you're in my life you always make me laugh thank you so much for everything it means a lot4w

» LOG IN to write comment.

1mon zohramoosa
Valencia Zohra Moosa
zohramoosa HAPPY BIRTHDAY MY LITTLE SARRSSS @sara_moosa You're 16 bbyyy It's amazing to see how fast you're growing up! You're such a witty & talented young lady & I swear you just get more & more beautiful by each passing day. I love our tough love type of sister relationship just the way it is, let's never stop being this ridiculously mean to each other, deal? Haha only you're allowed to be mean to me with no reason whatsoever. Feel spec. Ok? I love you so so soo much Saruuu Sardarrr & I hope you've had an amazing Sweet Sixteen! Have a great 16th year cutie! #HbdSara #16 #princess #ilysm #sisters #SweetSixteen #cuzzies #MoosaMafia 1mon
  •   sara_moosa Haha you don't have to ask me twice I love being mean to you! lol thank you soo much! I love you too thank you soo much for everything! 1mon
  •   sumanhemani OMG @sara_moosa THE MIDDLE PIC U ARE THE DEFINITION OF BEAUTY 1mon
  •   sumanhemani AND ZOHRA I MISS YOUR LONG HAIR 1mon
  •   sara_moosa Man I wish! lol I was taking selfies on Dodos phone cause she left it with me. I didn't think she'd actually post it! But thanks! @sumanhemani 1mon

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

zohramoosa HAPPY 17th BIRTHDAY RO BBY I've been waiting all day to surprise you with cupcakes & balloons & finally be able to make a post to upload for you, but you're like a busy celebrity today😑lol. Nonetheless, you're my Rupeena, my Royna, my little Kim Kardashian, my mini Kareena Kapoor, my RoheenaSmartyPants, my little seester, who's actually not so little anymore Seeing you grow up has been so pleasant as your big sister️ I love how close we've been literally since day 1, when you were born. I hope you have an amazing birthday w/ great memories I hope 2014 gives you a great end of your Junior year & an amazing start of your Senior year. I love you so so so much more than you can imagine & I'm always gonna be here for you whenever you need anything cause that's what sistas are for @roheenamoosa #HbdRo #17 #ilysm #cuzzies #sisters #PartnerInCrime #DancePartner #YOLOPackBuddy #myfave #MoosaMafia 4mon

» LOG IN to write comment.

zohramoosa Happy New Year #nye #2014 4mon

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

zohramoosa My little #mcm Azim in his "Shahrukh Khan hairstyle" #Azim #cutie #matching #cuzzies #lovehim #MoosaMafia #Dadas80thBirthday 5mon

» LOG IN to write comment.

zohramoosa We didn't choose The Mafia Life, The Mafia Life chose us😎 I'm extremely thankful for this huge, loving, closely-knit group of wonderful people that I get to call my family #MoosaMafia #lovethem #famILY #myfaves #HappyThanksGiving 5mon

» LOG IN to write comment.

zohramoosa Cause you're a good girl & you know ittt CÉLFIE #selfie #whaddup #Drake 5mon

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

zohramoosa Happy Birthday to my favorite big sister Aysha Apa👭 I'm lucky to have an amazing role model like you in my life. I hope you've had a wonderful birthday so far Can't wait to celebrate w/ you on Saturday!Love youu! @amoosa925 #hbd #ilysm #sisters #cuzzies #moosamafia 7mon
  •   amoosa925 Awwww I love all of these pictures and I love you!!! Thank you sooo much for the wishes...I am so lucky to have you in my life too Looking forward to celebrating this weekend!! 7mon

» LOG IN to write comment.

zohramoosa 👭 @itsnickimawani I miss youu Nirms! #wcw #fb #bff #Khushyali #sari 8mon
  •   nmawani11 Aww this is too cute! Miss you too! 8mon
  •   dulcevitabyj Stunning! Check out my boutique doll, I have some lovely unique and affordable accessories and dresses you might like! 6mon
  •   afsha_s I am borrowing that sari! Why r u so gorgeous? Geez can u stop already 4mon

» LOG IN to write comment.

zohramoosa Happyyy Birthdaayyy Princesssss @sabahdhanani 👭 I loveee you sooooo much Sabs! You're one of my bestestestest friends everrr You're such a strong & beautiful woman & You're always there for me when I need you, literally ALWAYS You're more like a sister than a bff to me I love how close we've become & I love how we get each other soo well. TWINNNNNYYY I'm always gonna be there for you forever bbyyy I hope you have the most wonderful birthday because you, of all ppl, definitely deserve it!! LOVE YOOUU SOOO MUCH MY SQUISHAYYYYY #hbdSabah #20 #princess #ilysm 9mon
  •   sabahdhanani Awwwwwwwwwwwwwwww thank you so much Zohra! I think i just teared up a little! That means so much to me! I love you sissy :) bffl 9mon

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

zohramoosa @djnas7 & I surprisingly matched #unplanned #Bhai #Khushyali #lovehim 9mon

» LOG IN to write comment.