vinny_vedi_vici Candid. 8h

» LOG IN to write comment.

vinny_vedi_vici Celebrating the #Canelo win, naw mean? 1d

» LOG IN to write comment.

vinny_vedi_vici Why thank you, #CokeCola. Boasting too hard. 1d

» LOG IN to write comment.

  •   vinny_vedi_vici @braveryk We do this now because we miss you. Even though you don't miss your favorite Asian man... (Me) 2d
  •   braveryk Better be joking! I have a picture of your face taped to my other pillow. 2d
  •   vinny_vedi_vici @braveryk That's weird... I have the same for you. 2d
  •   braveryk Haha what a coincidence! Also, I might be needing some vape suggestions as I try to quit cigs, and you seem like you know what you're doing. Hahaha 2d
  •   vinny_vedi_vici @d4rkf1am3 Foo, you can't hang with the high rollers, haha. 1d
  •   vinny_vedi_vici @braveryk You wanna get something shipped to you? Haha. Or are they shops out there? 1d
  •   braveryk Either one. I think there's a shop or two out here. But I'd like to support SDPV if I can. 1d

» LOG IN to write comment.

vinny_vedi_vici 3am #GameOfThrones marathon outdoors with some beer, pretty rad. @vesselofshimmy @ryry760 4d

» LOG IN to write comment.

vinny_vedi_vici Slam it. #VW 4d

» LOG IN to write comment.

vinny_vedi_vici @ryry760, you thought this day would never come - but it did. Sorry I'm not sorry. Time for a new car, dude. 4d
  •   borders760 What's going on here ? 4d
  •   sunshinesmile25 I read the caption before watching the video and almost cried lol 4d

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

vinny_vedi_vici The lemonade #Slurpee is probably the best flavor yet... 6d

» LOG IN to write comment.

  •   nsx_dimsum Haha nice.. Yeah I just ordered a new mod and Rda yesterday I'll have a new cloud build soon.. @vinny_vedi_vici 1w
  •   vinny_vedi_vici @nsx_dimsum Hell yeah. I'm running a SS mod right now. You're lucky it's not copper, hahaha. I got a Paragon on pre-order right now. And I got a Tobh atty, nbd. You should check out the #Stillare 1w
  •   nsx_dimsum Well Damn I pretty much ordered wat you have now since my buddies down here In Dallas has a shop and got me the combo set for $50 but not copper.. The only the copper was the center rod on the RDA @vinny_vedi_vici 1w
  •   nsx_dimsum Wait which mod are you using? I ordered the SS stingray mod and TOBH Atty RDA @vinny_vedi_vici 1w
  •   vinny_vedi_vici @nsx_dimsum I got a 4nine. 3d

» LOG IN to write comment.

vinny_vedi_vici God damn, the street sweeper. #45ACP 1w

» LOG IN to write comment.

vinny_vedi_vici Thug life. 1w

» LOG IN to write comment.

vinny_vedi_vici Giving @nick_sdpv a run for his money, you be the judge. #CloudComp 1w

» LOG IN to write comment.

vinny_vedi_vici I guess Ryan's faster than a shutter... Fucking guy. 1w

» LOG IN to write comment.

vinny_vedi_vici They all him Budha. Such a beautiful dog. 1w
  •   fuckyout4l U wanna adopt a rednose I have a girl that adopted one for me we are trying to find him a home he's a good dog. 2d
  •   fuckyout4l Beautiful looking dog 2d

» LOG IN to write comment.

vinny_vedi_vici "Ohhhh, on a Jap car though???" Yeah, on a Japanese car, motherfucker. And what?! 1w

» LOG IN to write comment.

vinny_vedi_vici Why aren't there any knock-knock jokes about America?
Because freedom rings.
#1776 #AmberWavesOfGrain
1w

» LOG IN to write comment.