v2large People ask me if I ever regret spending all the money I did last year in Vegas and I say hell no. Id do it the exact same way every time. Gotta live people. 4d

» LOG IN to write comment.

v2large I'm basically a gorilla whale in the water hehehehe 6d

» LOG IN to write comment.

v2large Lmfaoooooo! This dog tried to eat a bee... Hahahaha idk why this is so funny #repost 1w

» LOG IN to write comment.

v2large Soooo I'm doing this #CrackLifeOpen challenge for 21days. My challenge is breakfast and nothing but water for 21 days.. If you know me you know I hate breakfast lol.. But ima make this work 1w

» LOG IN to write comment.

2w v2large
Normal Vandoren Outten
v2large LMFAOOOO #repost 2w

» LOG IN to write comment.

v2large Lmao so true @eloylaflare 3w

» LOG IN to write comment.

v2large Lmfao 3w

» LOG IN to write comment.

4w v2large
Normal Vandoren Outten
v2large Lmfaooo 4w

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

v2large Lmaoooooo 4w

» LOG IN to write comment.

1mon v2large
Normal Vandoren Outten
v2large Basically. 1mon
  •   riri_bryant Oh now he has trash teammates? Lol pleaseeee 1mon
  •   v2large Could you find them the last 4 games? Yeah me neither @riri_bryant 1mon
  •   v2large Not saying whole playoffs.. This series though... Yeahhh @riri_bryant 1mon
  •   riri_bryant And how are they trash in the finals but everyone was riding them all season lol 1mon
  •   v2large Season? They were a boss lol... They had an easy ride to finals everybody knew that... But in this specific finals series? Everybody but lebron was garbage @riri_bryant 1mon
  •   adam_cudney If a team with the heat's roster can't beat three of the oldest dudes is basketball, they are not only what this picture acurately describes, but they don't even deserve another championship. 1mon

» LOG IN to write comment.

1mon v2large
Normal Vandoren Outten
v2large Wife. @nl0ve 1mon

» LOG IN to write comment.

1mon v2large
Normal Vandoren Outten
v2large Lmao 1mon

» LOG IN to write comment.

v2large My summer 😴 1mon

» LOG IN to write comment.

v2large Lmaooo for real y'all! #repost 2mon

» LOG IN to write comment.

2mon v2large
Normal Vandoren Outten
v2large Summertime️.. I have a feeling it could be one of the best ones yet. Yeah it'll be different cause my ninjas are serving but man....excited 2mon

» LOG IN to write comment.

v2large Lmaooo aye real talk.. If you know me you def know i don't fuck wit heights! Trippin! More than happy to stay my big ass on the ground. 2mon

» LOG IN to write comment.

2mon v2large
Normal Vandoren Outten
v2large The lighting was on point lol. @626valenzuela @abdulx33 2mon
  •   eloylaflare Gotta retire the socks and sandals look little boy 2mon
  •   v2large Little boy? Cut that the fuck out.. 2nd.. It's 1130pm I wear whatever the hell I want..3rd.. As always what you say is always irrelevant @eloylaflare 2mon

» LOG IN to write comment.

2mon v2large
Normal Vandoren Outten
v2large I never really acknowledged Memorial Day.. It's different though when you have fam in the military though. Thanks Jamal and soon to be mike.. And all my friends I have in there now.. I appreciate what y'all do for us. Thanks for those who served us. @jammastahjay @mikexxjack love y'all . #memorialday #navy #airforce #brothers 2mon

» LOG IN to write comment.

2mon v2large
Normal Vandoren Outten

» LOG IN to write comment.