Video Terrell Stovall
tis2nice Had to repost this my nigga @edub4 1d
  •   turkeybaggswagg Him 1d
  •   tis2nice @turkeybaggswagg that's because mike dantony however the fuck you spell his name said he didn't fit into his weak ass 3 point shooting system 1d
  •   trey209 Lmao this nigga 1d
  •   tis2nice @trey209 AshTrey 1d
  •   edbeezy50 @tis2nice talking more shit and your punk ass Lakers only got who: Broke down ass Kobe, Jordan "I'm really should only start on JV" Hill, Shaggy P and Steve "Broke down ass " Nash!!!!! Oh yea, y'all really gonna do something next year Lmao 1d
  •   edub4 Man iHad To Do It 23h
  •   tis2nice @edbeezy50 Man Lebron the most unload ass basketball player in the game. Am I wrong? 9h
  •   tis2nice @edbeezy50 good player but no loyalty to ANY team? He starting a new age of basketball. It's called chase rings from team to team. A real champ would have stayed with his home city where he was born and raised. He burned them and now Cleveland ain't had enough. They home get burned again lol 9h

» LOG IN to write comment.

tis2nice #tbt me and by boy @trey209 #turntup don't mind @dejean80 passed out 2d

» LOG IN to write comment.

  •   turkeybaggswagg Hahahahaahahaha you taught him that ???? Smart all ready 4d

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

tis2nice Happy Berfday to my son Drew. He's 3 months today. #blessed 4d

» LOG IN to write comment.

Video Terrell Stovall
tis2nice Check the little booger out lol 😬 2w

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

tis2nice #Tbt first year when we lost in the tourney #weberstate 1mon

» LOG IN to write comment.

1mon tis2nice
Normal Terrell Stovall
tis2nice The Champ is here! #Baby Drew 1mon

» LOG IN to write comment.

1mon tis2nice
Mayfair Terrell Stovall
tis2nice 😎 1mon

» LOG IN to write comment.

1mon tis2nice
Normal Terrell Stovall
tis2nice #babyDrew can't express the unbearable love for my son 1mon

» LOG IN to write comment.

tis2nice Just hanging out with my little man. #BabyDrew 2mon

» LOG IN to write comment.

2mon tis2nice
Video Terrell Stovall
tis2nice Lmao!!!! this nigga said we got this and then asked for her card. #playa!!!!!!! 2mon

» LOG IN to write comment.

2mon tis2nice
Normal Terrell Stovall

» LOG IN to write comment.

2mon tis2nice
Normal Terrell Stovall
tis2nice #tbt 2mon

» LOG IN to write comment.

tis2nice Usual 6am run... Ready to kick start my day now 2mon

» LOG IN to write comment.

2mon tis2nice
Normal Terrell Stovall
tis2nice My infamous floater over @therealjaywilliams 2mon

» LOG IN to write comment.

3mon tis2nice
Normal Terrell Stovall
tis2nice This is what Trux does when Drew cries . It's not just me not getting any sleep 3mon

» LOG IN to write comment.

3mon tis2nice
Normal Terrell Stovall
tis2nice Late nights early morning. #teamnosleep no for me 3mon

» LOG IN to write comment.