timothyrss Sunset of Bali. The enormous setting sun with a couple and a husky has made the best combination. 3d

» LOG IN to write comment.

timothyrss Living in the jungle! 7d

» LOG IN to write comment.

timothyrss Day time activity today 17:00 YOGA! 1w

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

timothyrss Stop STARIng! My stink eyes notice that! 2w
  •   timothyrss @bronsonduke yeah, it has been long that you said you wanna meet the beast! Pick a day. 6d
  •   bronsonduke Do you walk him every day? 6d
  •   timothyrss @bronsonduke hey, sorry for late reply! Just back! He is only active in winter under 12C, now he is just lying on bed facing the fan like a real boss. 5d
  •   bronsonduke Hahaha! What about tomorrow morning? 5d
  •   timothyrss @bronsonduke I gotta work tmr morning, what about the coming Sunday or next week? But I gotta tell you he only walks 15-20mins, he may need a pram lol 4d
  •   bronsonduke Next week works. What day? 4d
  •   timothyrss @bronsonduke what about Monday or Tuesday night? It's too hot for the beast to walk in the morning lol 4d
  •   timothyrss Morning can do as well, I'll grab a pram lol 4d

» LOG IN to write comment.

timothyrss The fatty pupa gains weight and rolls, again. 1mon

» LOG IN to write comment.

timothyrss What would I do if nothing was stopping me...
This idea fails to come second!
2mon

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

timothyrss Another perfect day with perfect weather! no picky men, no screaming kids which means no obstacles in the park and the meadow is his only. Don a vest to run as swiftly as a deer!! 2mon

» LOG IN to write comment.

timothyrss Winter is the right season for gaining weight, making rollsssss. 2mon

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

timothyrss Being a hyperactive bulldog only when the temperature drops to 6C in subtropical area! 2mon

» LOG IN to write comment.

timothyrss I'm having my bully face, he is dozing off on bed, I'm dozing off in office! 3mon

» LOG IN to write comment.

  •   timothyrss Sunday morning walking is tiring, can we have Sunday brunch instead? 3mon
  •   lisazipkick Beautiful!!!!3mon
  •   bamnthump Good idea.....Sunday brunch...... 3mon

» LOG IN to write comment.

timothyrss A bully with self addiction. That face tells me plainly enough that he isnt pleased with himself lolb 3mon

» LOG IN to write comment.

3mon timothyrss
Rise Timothy Lai
timothyrss Where do these rolls come from???? Guess you gotta be on diet after Chinese new year. 3mon

» LOG IN to write comment.

timothyrss PEE and RUN :D 3mon

» LOG IN to write comment.