» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

teenax Congrats to My Bestie On Her Graduation! You Will Do Amazing Things! #gradlife #bestie #sister #proud #amazing #fabulous #laughs #love #life #live #smiles #graduation #adultlife #success #family #fancy #memories #life 4w

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

1mon teenax
Amaro Ignacious
  •   meg_jagr this kills me 1mon
  •   teenax @meg_jagr lmfao btw meg arlotto is prego again! I saw her at babiesrus the other day and she ran and gave me a hug and a kiss and then points at her belly lol 1mon
  •   nirukath you're such a cutie! 1mon
  •   jaz.h CAYUTE 1mon
  •   jaz.h (The giraffe not you) 1mon
  •   teenax @jaz.h pay attention! 1mon
  •   meg_jagr Lmaoo more of her offspring in this world! 4w
  •   teenax @meg_jagr it's getting out of control lol it's only two kids ahah 4w

» LOG IN to write comment.

  •   markseba Hah. I've come to that point where every moment with her is a normal thing now. #exclusive. 1mon
  •   teenax @markseba ahahha! Aww is she scared of you now or did she warm up to you? 1mon
  •   markseba Can't disclose 1mon
  •   nirukath haha!! love it!!! Nishmi kitty!! :D 1mon
  •   teenax @markseba lol she'll tell me don't worry... @nirukath she is adorable! 1mon

» LOG IN to write comment.

1mon teenax
Toaster Ignacious

» LOG IN to write comment.

teenax Happy Birthday To This Kid! According To Him This Is The First Time We Met... #nerd #happy #birthday #friend #brownies #love #him #funny #party #21 #laughs #smiles #memories #fabulous #brownguy #tamil #playhard #tru #awesome #person #congrats 1mon

» LOG IN to write comment.

  •   gracieee88 Awww Teena! I always miss our singing sessions!!@teenax 1mon
  •   teenax @gracieee88 especially Enzo! His Thursdays and Saturdays aren't the same without both of us! Lol 1mon
  •   gracieee88 Lmao def not the same without both of us...but I'm pretty sure I still drive him crazy lol! @teenax 1mon

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.