Video Taylor Lautner
taylor_lautner Yall are so beautiful never change! ️ i had to only do a few cuz i want you guys to actually be anle to see the pictures 5mon
  •   sally_herz Thats sweet 6d
  •   alexishae1111 So sweet 5d
  •   seminem28 HAHAHA U said anle. That's the complete opposite of able dude... But that was really sweet Wat u did 5d
  •   xxhungergamesxxx @gain.teamhq gets you more followers 5d
  •   nganvu37 Is this real account? 3d
  •   broncos_for_life_2468 Omg I love you so much it is not even funny!! I have 21 posters of you in my room!! You are like my favorite person in the world!! On my instagram I have you in my bio and I have posted pictures of you!! I love you so much 3d
  •   rebecca.sweetie.cake I love you and i Come from sweden Can you Please folow me please is my birdtay to day so please 2d
  •   jmbartuz Like seriously it so obvious that this is not him 4h

» LOG IN to write comment.

Normal Taylor Lautner
taylor_lautner Only taking a few more pics but i must say you guys are beautiful!
Btw do you guys like these cards? Im smooth arent i?
5mon

» LOG IN to write comment.

taylor_lautner Direct message me some a pic of u if you wanna be in a video 5mon

» LOG IN to write comment.

Inkwell Taylor Lautner
taylor_lautner With my man Larry King
Inbox me some pics of you guys for a video ill put up
5mon

» LOG IN to write comment.

taylor_lautner 27k and ill do a follow spree
Btw i really wanna start replyingto a lot of your guys' comments
5mon
  •   ece_alison Karizma 7d
  •   princesssriahh__ I know your not gonna read this but you inspired me a lot and I just love you . Your the main reason im in love with Twilight . & I have watched all the movies you were in . Just keep doing what your doing . @taylor_lautner ^.^ 6d
  •   hannah_m_bradley (314) 799-9912!! OMG I have Taylor's real number! 3d
  •   nuria_111101 Q guapo sigueme 3d
  •   nuria_111101 T amo :-) 3d
  •   broncos_for_life_2468 Omg I love you so much it is not even funny!!! I have 21 posters of you!! I love you so much!!! I have posted a pic of you twice on my account!!! I love you so much I am your biggest fan3d
  •   _b4mv_tl Omg I love u ur the best person on earth i am seriously in love with u and I'm dying 2 meet u!!!! 2d
  •   _b4mv_tl Yd u stop working out you looked so great 2d

» LOG IN to write comment.

taylor_lautner Yo this is a major #throwback 5mon

» LOG IN to write comment.

Normal Taylor Lautner
taylor_lautner Paper Hearts by Tori Kelly 5mon

» LOG IN to write comment.

Valencia Taylor Lautner
taylor_lautner You make me smile like the sun 12mon

» LOG IN to write comment.

X-Pro II Taylor Lautner

» LOG IN to write comment.

Willow Taylor Lautner
taylor_lautner Baby I'll take you there take you there. Baby I'll take you there yeah 1y

» LOG IN to write comment.

Valencia Taylor Lautner
taylor_lautner Profile picture? 1y

» LOG IN to write comment.

taylor_lautner There's so much I want to say but your eyes keep interrupting me 1y

» LOG IN to write comment.

  •   _annikaleo Life is so unfair :/ i know you are too old for me but i love you. Youre eyes youre smile youre voice everything. Why are you famous ? :D if you are not famous its easier to talk with you or something but no oh i forget the life is unfair :D maaan :D haha stop beeing so hot taylor pls :( 1w
  •   pamelas.2921 I love you , you are my idol 1w
  •   feefeh_silva Cat 1w
  •   bella1g Hot and thats all i have to say 1w
  •   ginaa_mariee22 B day comin up @krista_seto 1w
  •   krista_seto I'll buy you the book. Lasts longer @ginaa_mariee22 1w
  •   dandomuniz96 Love love love taylor my boy frends 7d
  •   maria_byler101 Hot!!!! 6d

» LOG IN to write comment.

Mayfair Taylor Lautner
taylor_lautner I know I followed more than 5 but you guys are so nice 1y

» LOG IN to write comment.

taylor_lautner You guys are literally amazing I love each and every one of you 1y

» LOG IN to write comment.

Earlybird Taylor Lautner
taylor_lautner Oh hey, I didn't see you there 3y

» LOG IN to write comment.

Earlybird Taylor Lautner
taylor_lautner Working out to look great! 3y

» LOG IN to write comment.

Earlybird Taylor Lautner
taylor_lautner Insane workout time 3y

» LOG IN to write comment.

taylor_lautner I still love you Taylor. 3y
  •   tristaheinly1 Get over her you are too hot for her and she just used you anyway 3w
  •   sahrajelve Oh try again I know she loves you too remember back to December that song was exactly for you she was on her knees 3w
  •   maisa_gontiijo Nao quero ver vc com outra nao vc err so meu eu te ammu taylor _lautner 1w
  •   maharanov Oh my swift! I hope u still have relationship with her 1w
  •   _joiizmeh_ Oh gees 1w
  •   ece_alison Forever TayTay 7d
  •   alexishae1111 U were such a cute couple 5d
  •   agiltya86 What...? Taylor swift... hmmm.. okee I like... cute couple 17h

» LOG IN to write comment.

Earlybird Taylor Lautner
taylor_lautner I'd too would go back in time and change it ............. But I can't 3y

» LOG IN to write comment.