Normal Richard Grzelka

» LOG IN to write comment.

Inkwell Richard Grzelka
super_kick High top fade...keeping it 90s fre$h 14h
  •   originalsin7 What you Kid lol 14h
  •   super_kick ? 14h
  •   bau_stin Kid from kid and play bro!! Lol fresh though 13h
  •   super_kick Aw yeah but this is just cuz it got cut lol. It'll b twisted again lol 13h

» LOG IN to write comment.

super_kick Facts of life. 3d

» LOG IN to write comment.

super_kick A lil #wcw action. S/o to @fiercehoney for just being the shit 4d

» LOG IN to write comment.

super_kick Out here 5d

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

super_kick I just wanna take a second.....cuz I know its not wcw....but still..... 6d

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

super_kick Just up like.... 1w
  •   _doleo No sleep owl life 1w
  •   super_kick Man I went to sleep at like 6 smh 1w

» LOG IN to write comment.

super_kick In the barbershop waiting like.... 1w

» LOG IN to write comment.

super_kick Frustrated. 2w

» LOG IN to write comment.

Normal Richard Grzelka

» LOG IN to write comment.

Normal Richard Grzelka
  •   shydazee Where is this I can read that fine print?lol 2w
  •   super_kick At plush on locusts @shydazee 2w
  •   shydazee Aw ok, do they have food? What type of festival is it? 2w
  •   super_kick Its a hip hop festival. A bunch of performances and its a bboy battle. As far as drinks and food im not sure. I've never been to plush @shydazee 2w
  •   shydazee It's free? I want to go 2w
  •   super_kick Nope has a 10 dollar cover. And its always been dope when I've went. @shydazee 2w
  •   shydazee 😕 you're in it right? 2w
  •   super_kick Yes ma'am @shydazee 2w

» LOG IN to write comment.

Inkwell Richard Grzelka
super_kick Tired. 2w

» LOG IN to write comment.