social.casualtyy The guy who saved me from the mosh pit moshed and danced with me in our own area and I want one of him please he was so kind and hugged me when it was over and jFC OM&M IS DANGEROUS I RECOMMEND 18min

» LOG IN to write comment.

social.casualtyy Omfg 41min

» LOG IN to write comment.

social.casualtyy Boy dancing.in front of is my savIOR BYE 50min

» LOG IN to write comment.

social.casualtyy Next is falling in reverse and I'm terrified
And last is of mice & men please help
5h

» LOG IN to write comment.

social.casualtyy I've never been sO MAD AT MYSELF 6h

» LOG IN to write comment.

social.casualtyy Issues,but V far bc tired as hell rn 6h

» LOG IN to write comment.

social.casualtyy Hello Jason 7h

» LOG IN to write comment.

social.casualtyy SO CLOSE BUT SO FAR AWAY 7h

» LOG IN to write comment.

social.casualtyy Bowling for soup is playing while we're waiting to meet Damon omg God bless 7h

» LOG IN to write comment.

social.casualtyy In line to make damON 7h

» LOG IN to write comment.

social.casualtyy I got kicked by Spiderman after this 8h

» LOG IN to write comment.

social.casualtyy Fjrjjrjsjanaja 8h

» LOG IN to write comment.

social.casualtyy Crying 8h

» LOG IN to write comment.

social.casualtyy After this finished a massive circle pit erupted 8h

» LOG IN to write comment.

social.casualtyy Thinking about walking my way through tbh 9h
  •   ohno_serena Dooo it 9h
  •   phoenixashtxn Use your shoulder to slide past and if they roll there's, to try and stop you, just push them haha 8h

» LOG IN to write comment.

social.casualtyy BEARTOOTH IS INTIMIDATING 10h

» LOG IN to write comment.

social.casualtyy IF TWO OF MY SIX MUST SEE BANDS PLAY AT THE SAME TIME I'LL BE UPseT.
They are-
Bowling for soup
Issues
Mayday parade
Neck deep
Of mice & men
And the story so,far
BYE IDK HOW I'M SUPPOSED TO SLEEP
24h
  •   sincerely_lexyy mayday parade is so gr8 I recommend going to their signing they're all so sweet 24h

» LOG IN to write comment.

social.casualtyy I like text posts so yay 1d

» LOG IN to write comment.

social.casualtyy If you got the keys then start the car and
Drive as far as you can.
If you got the blood then you got the heart to
Give yourself a chance.
Seems like we've been so scarred,
Some people call it art.
I hope you make peace with your pain,
And never lose your flames.
1d

» LOG IN to write comment.