1977 ғєʟıċıṭʏ
socal_barbie Hanging out with my beautiful best friend who is visiting from New York! She will be staying for a while. So excited! 1mon

» LOG IN to write comment.

Hefe ғєʟıċıṭʏ
socal_barbie At the spa! I really needed a nice relaxing trip to the beauty salon! #spa #relaxing #fantastic 1mon

» LOG IN to write comment.

Toaster ғєʟıċıṭʏ
socal_barbie Good morning! I just got new shoes! I just love them! Don't you? Thx to all my followers love you all! #newshoes #luvya 1mon

» LOG IN to write comment.

Normal ғєʟıċıṭʏ
socal_barbie Good morning, Beauties!! I have to do ANOTHER photo shoot today!! 3 days in a row!! But after that I just have a nice long 3-day weekend. Happy Memorial Day!! #happy #memorial #day #photo #shoot #good #morning #beauties #weekend #break #yay #byee 2mon

» LOG IN to write comment.

Normal ғєʟıċıṭʏ
socal_barbie Just a little shout out to my TOTS ADORBS AND HOT bf, Austin!! I love you, babe!! #iloveyou #babe #austin #luvya #adorbs #HOT #byee 2mon

» LOG IN to write comment.

Valencia ғєʟıċıṭʏ
socal_barbie Just finished a photo shoot!! A long, hard day at work. But I'm happy!! This is one of my favs!! Please like!! #plzlike #like #thanks #photoshoot #fun #happy #myloves #pleasefollow!! #follow #like #babye!! 2mon

» LOG IN to write comment.

Normal ғєʟıċıṭʏ
socal_barbie Comment if u wanna be a model!! I'll give ya all tips! 2mon

» LOG IN to write comment.

socal_barbie Good morning, Beauties!! I hope you all have a splendid day today!! #love #goodmorning #barbies 2mon

» LOG IN to write comment.

socal_barbie Hey everyone!! Plz follow me and plz help me to get to my goal of followers which is 50 for now. If you are a barbie fan or a barbie account plz consider following me and/or giving me a shout out?? plzplzplz like this and follow!! Love you all!! #love #darlings #calling #all #barbies !! #plzlike #and #follow #thanks #to #all #loveyou 2mon

» LOG IN to write comment.

Normal ғєʟıċıṭʏ
socal_barbie But first, Lemme take a #selfie!! Just got back from a photo shoot, and man, what a long day I had today!! I'm so tired!!😴 Well I hope all of you had a fantabulous day!! #bye #mydarlings #goodnight 2mon

» LOG IN to write comment.

Normal ғєʟıċıṭʏ
socal_barbie Just hangin' with my girls!!👭 Haha, get it? Literally!! #forever #besties 2mon

» LOG IN to write comment.

socal_barbie #throwback to my first photo shoot!! livin' that SoCal dream!! 2mon

» LOG IN to write comment.