» LOG IN to write comment.

21h skitci
Normal Eddie Geezy

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

skitci This set up tho I need to use my SH Tire Bomb Kit on the 5.0 #Subaru #wrx #sti #speedhunters #workwheels #bloxevolution #bloxevolution2014 #carshow #canibeat #stancenation 3d

» LOG IN to write comment.

skitci This isn't even all the cars. More in the warehouse and to the right #bloxevolution #bloxevolution2014 #bloxevolutionshow #carmeet #carshow #carmeats #sf #jdm 3d

» LOG IN to write comment.

skitci #Throwbackthursday #tbt Long Hair Days 5d

» LOG IN to write comment.

6d skitci
Normal Eddie Geezy

» LOG IN to write comment.

skitci Meet Da Welder PT.2: The Cool Guy #welds #welder #migwelding #viking #schoolhouse 7d

» LOG IN to write comment.

1w skitci
Normal Eddie Geezy
skitci Ran across this sad story about a fellow young car enthusiast. Condolences out to the family of this young man. Good to see @royalorigin x @lowerstandards shed some light on it. Be safe when working on your cars everyone.
A site has been created to get his dream of getting his car finished. If you would like to donate go to the link below.

www.gofundme.com/bgtuxc
#rip #ripvicentehernandez #clublexus
1w
  •   thatmfwb What happened? 1w
  •   skitci Was under his car and his jack or jack stand gave out. Passed away a couple days after @thatmfwb 1w
  •   socitysfinest Dam :/ 1w
  •   thatmfwb Damn, that's my biggest fear when under a car; I never work alone just for that reason 7d
  •   skitci @thatmfwb yeah just got to be extra careful. Can never have to many jack stands. 7d

» LOG IN to write comment.

skitci Just Bickin' Back Being Bool 1w

» LOG IN to write comment.

1w skitci
Lo-fi Eddie Geezy

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

skitci Of all the cars that should get the axe they choose the Evo X...smh #mitsubishi #lancer #evolution #evo #evox #rip #jdm #fuckedup #notbool 2w
  •   itbegnasty @gbodybaby @skitci besides evo x is the worst ego made who cares!!! 2w
  •   itbegnasty Bool as fuck 2w
  •   skitci Rice is the shit you see on the first fast and furious and the X wasn't the worse made @itbegnasty bag back 2w
  •   itbegnasty @skitci it has a fart can for a reason it's a Japanese ricer, imports got lambo doors and v10 + u bagbak 2w
  •   skitci @skitci be bool blood lol 2w
  •   itbegnasty Mines evo 8 the best ask around before u cry over a car like this , u shud worry bout when they Guna make another gto not this bullshit 2w
  •   itbegnasty @skitci !!!! 2w
  •   skitci I still like Evo's no matter what. I'll take it over a STI any day. They do need to make another GTO @itbegnasty 2w

» LOG IN to write comment.

2w skitci
Normal Eddie Geezy
skitci From a time when cars had character #cadillac #hotrod #classic #convertible #1941 #62series #carporn 2w

» LOG IN to write comment.