Normal edward christopher sheeran
sheerios_and_milk IM GOING TO NYC TO SEE 5SOS FOR THEIR TODAY SHOW CONCERT OMG SOMEONE HOLD ME PREFERABLY 5SOS I'LL BE BACK LATER HOPEFULLY WITH SOME PICTURES I LOVE YOU ALL @5sos #5sos 1h

» LOG IN to write comment.

Normal edward christopher sheeran
sheerios_and_milk 💭 amnesia - 5sos; i spent the whole day thrift shopping with my mom and i'm actually really happy with the haul i've come home with omg, how was your day ? 💭 @5sos #5sos #amnesia 11h

» LOG IN to write comment.

Normal edward christopher sheeran
sheerios_and_milk I DEDICATE THIS ONE to alex because calex is lyfe and i love you both @edsheerain @calumhood yay; also yes i will be posting 5sos more often than not though i'm still posting ed bc ed of course @5sos 21h

» LOG IN to write comment.

sheerios_and_milk evening evening how're you loves ? if you haven't been reminded of it today then hello you you're wonderful and i love you @teddysphotos #edsheeran 1d

» LOG IN to write comment.

sheerios_and_milk firefly - ed; so story time hahah actually more like hELP OMG so my mom invited my crush-ish person's mom over for lunch on wednesday and then tHE MOM ASKED IF MY CRUSH-ISH PERSON COULD ALSO COME OVER AND MY MOM SAID YES SO ??? we both play instruments and listen to ed heheh i'm actually the one who introduced him so i guess we could just jam out but i'm a bit nervous idk i mean i've known him and his family for years from school but idk yay i guess ??? @teddysphotos #edsheeran 2d

» LOG IN to write comment.

sheerios_and_milk uhm my other caption got deleted whut; but afternoon loves, how're you all doing ? @teddysphotos #edsheeran 2d

» LOG IN to write comment.

sheerios_and_milk so wey hey yey new theme which i do like honestly; heyheyhey there everybody i love you, chin up, stay strong @teddysphotos #edsheeran 3d

» LOG IN to write comment.

Normal edward christopher sheeran
sheerios_and_milk sunburn - ed; YES HELLO YOU YES FEEL FREE TO TALK TO ME ABOUT YOUR DAY OR THE WEATHER OR ED OR YOURSELF OR IF YOU NEED SOMEONE TO LISTEN I AM HERE AND I AM GOING TO START RANDOMLY DM-ING YOU TO SEE HOW YOUR DAY IS IF THAT'S NOT A BOTHER OK THANK YOU I LOVE YOU @teddysphotos #edsheeran 3d

» LOG IN to write comment.

Normal edward christopher sheeran
sheerios_and_milk new york was busy and loud and crowded as always but there's something special and magical even in those skyscrapers and especially in those people; and i can't even begin to describe the lion king, broadway is like living a dream and definitely a must-see when you hit the big apple @teddysphotos #edsheeran 3d

» LOG IN to write comment.

sheerios_and_milk 🌚 ok so tomorrow you won't see me at all during the day bc i'm going to nyc to see the lion king on broadway and even when i return idk if i'll be able to post being tired and whatnot but anyway yes i have a new theme that i can hopefully pull off so yes i'm going to bed now goodnight loves 🌝 4d

» LOG IN to write comment.

sheerios_and_milk 🌚 new theme coming very soon not tonight bc i'm sososo tired but more deets next caption 🌝 4d

» LOG IN to write comment.

Normal edward christopher sheeran
sheerios_and_milk 🌚 new theme coming very soon to sheerios_and_milk near you 🌝 4d

» LOG IN to write comment.

Normal edward christopher sheeran
sheerios_and_milk i have to do this thing and i'm having a really hard time tbh all i want to be doing is listening to music and crying softly to myself @teddysphotos #edsheeran 6d

» LOG IN to write comment.

sheerios_and_milk the best kind of laughing is when you laugh at one thing and then something else makes you laugh even harder and then another thing makes you laugh like your lungs are going to implode within your body in the most beautiful way and those are my favorite kind of laughs (oh and yours too) @teddysphotos #edsheeran 6d

» LOG IN to write comment.

sheerios_and_milk 'cause i'm not fine at all, no i'm really not fine at all @teddysphotos #edsheeran 6d

» LOG IN to write comment.

Normal edward christopher sheeran
sheerios_and_milk idk how i'm going to sleep tonight but did i tell you loves i'm seeing the lion king on broadway and spending the day in nyc on friday yay @luke_is_a_penguin @teddysphotos 6d

» LOG IN to write comment.

Normal edward christopher sheeran
sheerios_and_milk I DEDICATE THIS ROW TO LUKE ft. calpal for alex @edsheerain bc calex heheheh happiest of birthdays to @luke_is_a_penguin 6d

» LOG IN to write comment.

sheerios_and_milk i find the fact that luke idolizes ed sheeran tHE BEST THING EVER CAN WE JUST @teddysphotos #edsheeran 6d

» LOG IN to write comment.

sheerios_and_milk so uhm hi loves how are you doing @teddysphotos #edsheeran 7d

» LOG IN to write comment.

Normal edward christopher sheeran
sheerios_and_milk WHAT DO YOU MEAN LUKE IS TURNING 18 WHAT AM I OKAY YEAH NO HAHAHAHHAHAAHHGAAHAAH SOBS @teddysphotos #edsheeran 7d

» LOG IN to write comment.