schneidersbakery 2 sober 5h

» LOG IN to write comment.

schneidersbakery IS THIS JUSTIN BIEBER??? 5h

» LOG IN to write comment.

schneidersbakery #WCW 5evr making me wanna be straight 6h
  •   hektoreo Keep wishing sister, never gonna happen 6h

» LOG IN to write comment.

schneidersbakery my fav pokemon are always the ones that resemble pikachu 1d

» LOG IN to write comment.

schneidersbakery Sisters / 2003 2d

» LOG IN to write comment.

Normal schneidersbakery
schneidersbakery LET ME KISS U 4d

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

schneidersbakery important milestone in my jank life 5d
  •   schneidersbakery Also, help this handsome angel baby come 2 ur town by visiting @colbydoesamerica !! It's worthhh ittt 5d
  •   tanookichu Your so luckyyy!!!! 5d
  •   schneidersbakery @tanookichu he followed me a couple months ago after i tweeted him about being embarrassed about emailing him a concrete poem i wrote about sucking a stubby dick lmao... i was honored yet still horribly embarrassed, sigh! 5d
  •   tanookichu That's hilarious! But he's still a hairy hawty *drools* 5d
  •   schneidersbakery @tanookichu one of my top queer heroes. Definitely honored that he acknowledged my existence lmao 5d

» LOG IN to write comment.

schneidersbakery aint nobody dope as me im just 5d

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

Valencia schneidersbakery
schneidersbakery Idk what my mouth is doing tho 5d

» LOG IN to write comment.

schneidersbakery 2k14: the year my inner feminist comes busting the fuck out 6d

» LOG IN to write comment.

schneidersbakery #TBT self portrait when i was 18 6d

» LOG IN to write comment.

Normal schneidersbakery
schneidersbakery IT'S 2014, WOMEN ARE NOT YOUR FUCKING PETS *drops mic, exits stage* 7d

» LOG IN to write comment.

schneidersbakery 1st photo from my new phone 1w

» LOG IN to write comment.

schneidersbakery friendship goals 1w

» LOG IN to write comment.

schneidersbakery ur my fav person ever 1w

» LOG IN to write comment.

schneidersbakery #TBT that time I saw a sweet Persian prince in the flesh 2w

» LOG IN to write comment.

schneidersbakery #TBT I WANNA KIDNAP MYSELF AND RAISE ME AS MY OWN 2w

» LOG IN to write comment.

schneidersbakery it's all about positive spin, like, i'm going to hell but i'm going to hell with nice legs and I think that's special. :-) 2w

» LOG IN to write comment.