numsix1 We are gonna miss u Andy!!!!!! Good luck brother and thank you for the great drinks, great service and awesome times!!!!! #hopscotch #stonebrewing #enjoyby #5/16/14 #5.16.14 #stone #ipa #brewheads #hopheads #niceglass #craft #crafted #craftbeer #craftculture #beergeek #beersnob #beer #webstagram #igdaily #picoftheday 2d

» LOG IN to write comment.

  •   chadmfkelly I had a much shorter quantity of anchor steam tonight. Lol 3d
  •   numsix1 @chadmfkelly don't be so conservative chad MF kelly!!! Next time double fist the steam boat lol 2d

» LOG IN to write comment.

  •   ceefor @numsix1 @brewheads I haven't man! Keen as. Love that hat tho #Brewheads 3d
  •   numsix1 @ceefor if u can't find it I'll see what I ca do to get it to u!!! 3d
  •   ceefor @numsix1 Man there's no way to mail beer across the border. Someone has gotta come over 3d
  •   brewheads Haven't had it either. Who makes it? 3d
  •   numsix1 @ceefor no way!!!! No beer crossing!! Aight @brewheads and I are rollin soon. Lmao we will bring some craft goods 2d
  •   numsix1 @brewheads it's made by brouwerji de musketiers. I guess it's a new brewery over in Belgium 2d
  •   brewheads I'll have to see if I can find it. Haha beer road trip!' 2d
  •   numsix1 @brewheads I'm down for a brew trip! Lmao!!!!! 2d

» LOG IN to write comment.