nhungjacobs Cant beat st alis mmmm #foodporn 2w

» LOG IN to write comment.

Normal Nhung Jacobs
nhungjacobs Kinda miss my red hair #tbt 1mon

» LOG IN to write comment.

X-Pro II Nhung Jacobs

» LOG IN to write comment.

Valencia Nhung Jacobs
nhungjacobs Finally insured and road worthy!! perfect day to take my pressent for a drive... #Lexus #isf250 2mon

» LOG IN to write comment.

Valencia Nhung Jacobs
nhungjacobs Car selfies in traffic ! 2mon

» LOG IN to write comment.

nhungjacobs Haven't posted for a while so might as well do the nicest selfie I have :) 2mon

» LOG IN to write comment.

Normal Nhung Jacobs
nhungjacobs Got caught being sleazy lastnight... Oops #sleazyas 5mon

» LOG IN to write comment.

Normal Nhung Jacobs
nhungjacobs Three muskerteers! #youcantsitwithus 6mon

» LOG IN to write comment.

nhungjacobs Happy birthday @delsnguyen!! Looking banging while she's super sick! 8mon

» LOG IN to write comment.

X-Pro II Nhung Jacobs
nhungjacobs Dem bathroom #selfies 8mon

» LOG IN to write comment.

Valencia Nhung Jacobs
nhungjacobs SO CUTE! #minons are the best 9mon

» LOG IN to write comment.

10mon nhungjacobs
Normal Nhung Jacobs
nhungjacobs Sideboob <3 10mon
  •   deepblue839 Whose vid you screenshot... Lol 10mon
  •   nhungjacobs It wasn't a video just a picture lol @deepblue839 10mon
  •   monicafanraatree That's you right?! Hot! 10mon
  •   nhungjacobs No way! I wish it was me! Just a picture I saw on histogram @monicafanraatree 10mon
  •   monicafanraatree Oh my gosh! What us histogram Hun???!! Another thing I have to giggle so I can waste more time instead of working. Haha. And ummm. I've seen your side boobs Hun. This pic is not far off that's why I actually thought it was you. Hahahah 10mon
  •   nhungjacobs Hahaha you're a tripper! You have?! Oh my haha hope all have been well love! You look amazing as per usual @monicafanraatree 10mon
  •   mylinh1611 10mon
  •   monicafanraatree Thank you Hun. I've been unwell for a week and a half. Just overcoming tonsillitis. U sexy bitch upload more selfies!!! 10mon

» LOG IN to write comment.

nhungjacobs #Luxbite lollybag cake yumsko 10mon

» LOG IN to write comment.

10mon nhungjacobs
Valencia Nhung Jacobs
nhungjacobs Hello lastnights #selfie :-) 10mon

» LOG IN to write comment.

10mon nhungjacobs
Normal Nhung Jacobs
nhungjacobs Hey... Whatchu doin there... Lastnights #selfie haha 10mon

» LOG IN to write comment.

nhungjacobs Welcome to the family baby #ysl #belledejour 10mon
  •   violettan Omg I just saw this! Gorg yellow 10mon
  •   dani_odonoghue @nhungjacobs Hi, can I ask where you got the yellow one from?? I'm deciding literally now whether to get the blue or emerald green & found your picture during my research! I don't know which one to get!! 9mon
  •   nhungjacobs I got this one from netaporter! It's not so much a yellow color it's more cream/nude it's the lighting in my room that makes kinda yellow lol @dani_odonoghue 9mon
  •   dani_odonoghue @nhungjacobs Lol No problem, thank you! :) 9mon
  •   empressjayvebp Hi im actually about to get this clutch but I just wanted your honesty opinion on how durable/ scratch resistant is this clutch is? And if you have had any issues with it? Also how often do you use it? Thanks:) 5mon
  •   nhungjacobs Hey @empressjayvebp.... Its great looks wise but it easily get finger marks which annoys me ! Lol but other from that it's really nice 5mon
  •   empressjayvebp Thanks so much for the feedback:) I might get in blue from netaporter 5mon
  •   nhungjacobs @empressjayvebp no dramas! my gf got the blue one! it's really nice you will enjoy it :) 5mon

» LOG IN to write comment.

10mon nhungjacobs
Unknown Nhung Jacobs
nhungjacobs 😎 #selfie 10mon

» LOG IN to write comment.

nhungjacobs Oh hello sexy... #miumiu 10mon

» LOG IN to write comment.

11mon nhungjacobs
Normal Nhung Jacobs
nhungjacobs #jonkortajarena absolutely perfect ... Happy hump day ladies 11mon

» LOG IN to write comment.

11mon nhungjacobs
Valencia Nhung Jacobs
nhungjacobs HELLO!! #selfie time cause its sunny out!! #tgif !! 11mon

» LOG IN to write comment.