Normal neptunie1004
  •   neptunie1004 Super thankful for this 'shuai ge' existence in my life, always giving me more than I can ever ask for, always keeping me in her prayers, always there to listen to me. Thank you for not judging me for who I really am, thank you for sincerely wanting the best for me all the time and thank you for having the same thoughts as me because when words can't explain what I'm feeling inside, you can understand it better than anyone else. (Don't let people who think you are not good enough pull you down, they don't know you, they don't know how things work, they only know best at using words but you know best at using actions to make things better.) 24h
  •   neptunie1004 @tingyannn Haha yea 24h

» LOG IN to write comment.

neptunie1004 Babysis received this beautiful bouquet of flower for her birthday. When was the last time birthday felt slightly happier? I guess only when you are a kid. 2d

» LOG IN to write comment.

neptunie1004 你不知道的事 4d

» LOG IN to write comment.

neptunie1004 Awesome lunch date with my Doraemon! :D 7d

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

neptunie1004 Spend 2hr to help folding the 120 wedding invitation cards. Counting down to 12th September, I'm as excited as the bride to be! More duties coming up! 1w

» LOG IN to write comment.

neptunie1004 Our People Our Music! National Stadium! 2w

» LOG IN to write comment.

neptunie1004 One of my favorite women whom I always look upon to! Always so happy to see her! Once my boss, forever my boss. :D 2w

» LOG IN to write comment.

neptunie1004 When your heart is happy, your mind is free. 3w

» LOG IN to write comment.

neptunie1004 How true. We are often our own prisoner. 3w

» LOG IN to write comment.

Normal neptunie1004
neptunie1004 Don't spam wefie liao hor! @feipalee 4w

» LOG IN to write comment.

neptunie1004 My favorite kind of energy boost! Instant charge up if you are having a bad day, bonus treat if you are having a good day. Its a bonus treat for me, yeah! 4w

» LOG IN to write comment.

neptunie1004 Found this photo edited by Ruthie some time ago. Still find it so funny! @tofuhuey 4w

» LOG IN to write comment.

Normal neptunie1004
neptunie1004 Simplicity is beauty. 4w

» LOG IN to write comment.

neptunie1004 Seriously! This is what my dear friend think of me! True la but that's also because its buffet what so I must eat worth the money! Sorry ah, poor kid has got this kind of mentality lol! @jolielokeee I think I'm better than my Wifey who can eat 3 bowl of rice for Korean BBQ though! @liciousnista 1mon

» LOG IN to write comment.

Normal neptunie1004
neptunie1004 Been so long since I last had chicken rice! Missing my boss whose in London now! 1mon

» LOG IN to write comment.

Video neptunie1004
neptunie1004 OMG! THIS ASS WON TEN THOUSAND DOLLAR! HOW LUCKY CAN HE GET! PLEASE GIVE ME SOME OF YOUR LUCK PLEASE! @sofianjo 1mon
  •   holavann Lmfao. Venetia heard you go.. "my godddddd!" And calls you drama. Hahahha @veenetia 1mon
  •   neptunie1004 @holavann Hahahaha, cause I was too shock, he keep on asking me to watch but don't want tell me why 1mon
  •   holavann Oh wait. Thats your friend? Woah fucking lucky! 1mon
  •   neptunie1004 @holavann Haha, yea my friend, that's why shock 1mon
  •   holavann Omg nv ask him scare Lol 1mon
  •   holavann Share 1mon

» LOG IN to write comment.

neptunie1004 Feels good to be able to spend their last day with them! AEB memories live on forever! 1mon

» LOG IN to write comment.

Valencia neptunie1004
neptunie1004 My favorite homemade cookie by @tingyannn. Yumz yumz yumz! 1mon

» LOG IN to write comment.

neptunie1004 My Wednesday desk that always accompany me through my night duty. Immediately recognize the SMILE that I wrote for myself to get pass the days. Credits: @tingyannn 2mon

» LOG IN to write comment.