» LOG IN to write comment.

natashayi Who's down to go streaking with me tonight!! 2d

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

natashayi Ever since I became a vegetarian, my meals have been looking like this! Veggie sloppy burger & fries! #umami 3d

» LOG IN to write comment.

natashayi Another sneak peek from the viewfinder of the camera from last night's shoot. 4d

» LOG IN to write comment.

natashayi Behind the scene shot from the camera viewfinder... new site...new movie...lots of new stuff coming! 5d

» LOG IN to write comment.

natashayi Me & my boo 5d
  •   tvuth One lucky dude! 😎 5d
  •   _ceenote_ Nice shirt dude 5d
  •   angelocho602 You guys are awesome I hope you guys had a wonderful weekend @natashayi 5d
  •   davidpereztap I can see the look in both of your eyes that you love each other very much .. You are a beautiful couple .. 5d
  •   lurey33 cool!! 5d
  •   aatsaya You two make a very nice couple, and he's one hell of a lucky dude 4d
  •   pp24_4d
  •   natuschka_21 U r pretty 4d

» LOG IN to write comment.

natashayi Decisions...decisions.... 5d
  •   eaasjc I love pantreys 5d
  •   tvuth You actually post food, beside selfie!? Well, I meant goodies! Wow! 😯 5d
  •   gaven05 85 degree bakery is better lol 5d
  •   aatsaya Yummy!!!! Fat kid porn!!!!! 5d
  •   curtisknights43gmailcom Time to eat and work extra hard for the next couple of days. 5d
  •   airchino All of it! 5d
  •   davidpereztap OMG Natasha that looks so good :) 5d
  •   famoal77 Nouuu nouuuu !! 3d

» LOG IN to write comment.

natashayi I just got selfied! lol 6d

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

Normal Natasha Yi
natashayi BehindTheHouseMovie.com ... part 4 is available now! 1w

» LOG IN to write comment.

natashayi My directorial debut of Behind The House Movie: part 4 is up!! Watch it now at BehindTheHouseMovie.com 1w

» LOG IN to write comment.

natashayi Good morning! Here's a shot from this year's #IronmanMagazine Swimsuit Issue 1w

» LOG IN to write comment.

  •   dianom @natashayi Yup I left Nissan and I actually just started there 3 months ago so far so good :) 1w
  •   tacodave @dianom don't be evil 1w
  •   swsbodywraps I used to work there. Fun times. 1w
  •   natashayi @dianom next time I swing by I'll be sure to say hi! Heeehee xo 1w
  •   natashayi @swsbodywraps Seems like a fun place to work for sure! 1w
  •   dianom @natashayi Yea that's would be cool, hopefully your not there at night cause I'll be gone haha. If you do pass by lunch the cafes are sooo gooood!! I'll get you a pass :) 1w
  •   kevkwok Haha wow where did you find that older bike? I never see those on campus any more. I can see my desk in the window of this video haha. Let me know when you're there next I can show you the campus secret spots 7d
  •   angelocho602 Haha,Google would be a pretty good place to visit 5d

» LOG IN to write comment.

natashayi One of my first photos ever taken #backintheday #teenager 2w

» LOG IN to write comment.

  •   fihz1984 Hi Natasha thanks for the information of you website. 2w
  •   anwarmangal wow! so nice natasha..... 2w
  •   franciscodlrcha Love you princess 2w
  •   alexeltitere Sexy 1w
  •   alejandrojaramillo_2728 U are fuckin sexy 1w
  •   rudyyristan77 Hello. Natasha . How are you doing. I think that you look awesome in your photos. The dealership shut my car down on the freeway last summer. I had a 2004 Honda lx accord. 3d
  •   rudyyristan77 Natasha. I got into a car accident on January 22,2014. Another white guy hit my Mazda 62003. When I went to work in Houston Texas. The dealership came and got my Mazda 62003. Then they came and got the keys to my Mazda 62003. And I haven't heard from the dealership. 3d
  •   rudyyristan77 Natasha. My birthday was on June 20,2014. I turn 37 years old. 3d

» LOG IN to write comment.

natashayi Cooling off lol 2w
  •   tvuth It's getting hot out there! Yeah baby!! 2w
  •   sanysumon Itz so cold 2w
  •   fihz1984 The water is cold? 2w
  •   aatsaya Stay cool girl, it's hot out there 2w
  •   cuvaaj84 I am so thirsty right now 2w
  •   sayang4 So nice sweetie 2w
  •   be_be76 So beauty and sexy if the look like that :) true.. 4d
  •   _nbl495 Be 3d

» LOG IN to write comment.

Normal Natasha Yi
natashayi Design by the amazing @gieffect Thanks Gary! LOVE it! 2w

» LOG IN to write comment.

natashayi Meow 2w
  •   dannycx111 Ummmmmmmmmm idk but yea u sexy 2w
  •   cuvaaj84 Ruff, Ruff 2w
  •   xalilcik Привет ти супер 2w
  •   kcjunior69 Sexyy babe... what u doing tonight...??? 2w
  •   rudyyristan77 Hello. Natasha. How are you doing. I think that you look great in your pictures. Natasha I turn 37 on Friday June 20,2014. 2w
  •   rudyyristan77 Natasha. What sign are you. 2w
  •   rogeliolol Hru bb ;). 2w
  •   rehanankish Sexyy 2w

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.