namuuna What a crazy night in berlin!!! The people were so euphoric, maybe a little bit too much.
However, it was a nice atmosphere, I felt history hahahaha #mindblow #worldcup #finale !!!
4d

» LOG IN to write comment.

namuuna No filter. Beautiful place. #ostsee #real #magic #hihi 2w

» LOG IN to write comment.

namuuna My view.
Appreciating everything what happened in my life and what I have
#deepshit
2w

» LOG IN to write comment.

  •   sdlgn noooo haha 2w
  •   sophunkie_ HAHAHAHAHAHAHA 2w
  •   linhng_thi boredom kills u 😎 2w
  •   andukae Hahhahahahha alter. Wie kann man sich so geil anhören wenn man nur über finished erdbeeren singt?!? 2w

» LOG IN to write comment.

namuuna symmetric friendship haha 4w

» LOG IN to write comment.

namuuna I highly recommend "Boyhood" , a new movie directed by Richard Linklater. It's simply beautiful, it gives us different perspectives of growing up and....just life, I can't describe it in words. I'll definitely watch it again. A 12years film project! What else can I say, so watch it! 1mon

» LOG IN to write comment.

namuuna It's gettin hot in here, so take off all your clothes... #summer 1mon

» LOG IN to write comment.

namuuna with some cuties #cocktails #gutdabei 1mon

» LOG IN to write comment.

namuuna ulululululululuuuu! #fleunde 1mon

» LOG IN to write comment.

1mon namuuna
Normal namuuna
namuuna Date time! No filter needed for my boy #vielzugross#werdewiedereinbaby #love #pizza 1mon
  •   melomey wtf ist das dein kleiner bruder der so gut in flagge-erraten-spiel war?!?! :0 1mon
  •   namuuna Jaaaa!!!!! @melomey 1mon

» LOG IN to write comment.

2mon namuuna
Normal namuuna
namuuna Simply beautiful. #art #museum 2mon

» LOG IN to write comment.

2mon namuuna
Unknown namuuna
namuuna Painted clouds ? #Berlin #sky 2mon

» LOG IN to write comment.

namuuna falafel love ! Just too tasty!! #foodporn 2mon

» LOG IN to write comment.

2mon namuuna
Normal namuuna

» LOG IN to write comment.

namuuna first time buying stuff at zara. it was akward. but I'm happy. Lol. #documentary #lebensereignis #liveyourlife hahaha 2mon

» LOG IN to write comment.

namuuna Yeahhh Sam Smith at Berghain was sooooo good! What an insane voice! #samsmith #bigbear haha thanks to my loving friend @sophunkie_ 2mon
  •   franksupremo tse. 2mon
  •   sophunkie_ ️ and thanks to @cf_ kmee natürlich auch hihi 2mon
  •   namuuna @cf_kmee ahhhhh sorrryyyyy!!! Jamannn, danke Carina!!!!! Wirklich, tausend dank! Naechstes mal zu dritt wallaaayallaaa!!! 2mon

» LOG IN to write comment.

2mon namuuna
Normal namuuna

» LOG IN to write comment.

3mon namuuna
Normal namuuna
namuuna Spring feelings in #Berlin ! Just appreciating the beautiful weather we have here currently 3mon
  •   yesuka Ugh I want to be there!!! 3mon

» LOG IN to write comment.

namuuna Berlin nights. #Berlin #yaam #loveeee 3mon

» LOG IN to write comment.

namuuna Everyday is a new chance! You can choose, you can decide, you can take action. Forget yesterday. #motivation #mgl_vsco #letitgo 3mon

» LOG IN to write comment.