Mayfair Jeremy jackson

» LOG IN to write comment.

  •   shadybabe No photocred for the middle pic !! Whack !!! Lol but this cute 1mon
  •   mrjackson25 Lol oh oh you want credit cuh call yo bank @shadybabe nah jk jk cuh 1mon
  •   stay_loyal2me I love it!!!!!!! You guys are a beautiful couple 1mon

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

mrjackson25 #InstaFrame Gods Amazing work 2mon
  •   misunderstood_motivation Yes indeed... Just.think about it. We are just wonderfully made as this Tiger is... God made us just as amazing, but even more so because He gave us dominion over all things. 2mon
  •   mrjackson25 @misunderstood_motivation I know man it's crazy to look at those beast and know that God gave us that dominion over them then I thought another thing that's crazy is that God gave Adam knowledge to name everything animal . He is an awesome creator indeed 2mon
  •   thebigbrownmound Won't wrestle that shit cuh. Do not set it up 2mon

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

mrjackson25 it's takes time to understand it but when you done you'll shed some tears. Thank you Lord for the understanding you give me daily as I search your scriptures. 3mon

» LOG IN to write comment.

Valencia Jeremy jackson
mrjackson25 why tho!! Squinting with glasses on 6mon

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

  •   phree_syli Awwee he's so cute!!! I wanna squeeze him 6mon

» LOG IN to write comment.

mrjackson25 One of my favorite Movies #MoonWalker #speeddemon #MJ 8mon

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

Mayfair Jeremy jackson
mrjackson25 Hmmmm? 9mon
  •   deearjayy Too Bad That Looks Like Kenan From Kenan & Kel LMBO!! 9mon
  •   phree_syli Lmmfao!!! Id have to sayyyyy..... None! 9mon

» LOG IN to write comment.

Normal Jeremy jackson
mrjackson25 #InstaFrame Come out to Sunrise Church in Rialto this Sunday Oct 27th from 4pm-8pm for our fall Halloween fest. Sunrise is off of Ayala and Riverside ave address is 2759 N. Ayala dr. Rialto Ca. 92377 It's Free so bring your lil ones and let them have some fun!! 9mon
  •   tianga_ I'm trying to txt u back but it's not goin thru , the bubble keeps turning green 8mon

» LOG IN to write comment.

Rise Jeremy jackson
  •   mrjackson25 @desirea_lee thank you 9mon
  •   mamabri13 Bahahaha I'm still trynna figure out how u even agreed to this I was shocked when loui told me today 9mon
  •   mrjackson25 @mamabri13 I wish I would've said no lol the class is soooo damn long and boring 9mon
  •   mamabri13 Lol I know.... All training classes are. Did u go to the clinic & take ur test already too? But ur in charge of lives now so pay attention :-) 9mon
  •   mrjackson25 Nah I won't take the test til Friday ... I hate book work I learn faster by doing the work 9mon
  •   mamabri13 Well easy money.... Get that.... I kno you'll be hands on once your out the class too... So enjoy ;-) 9mon
  •   phree_syli Lol the #hashtags 9mon

» LOG IN to write comment.

10mon mrjackson25
Normal Jeremy jackson
mrjackson25 I'm rooooollin yo this is too funny I can't breath I couldn't possibly sit next too this guy on this bus I would've miss my stop or got kicked off the bus for laughin fasho S/O to @stm024 for this 10mon

» LOG IN to write comment.