8h maybq8
Normal May Bint Bahnasy
maybq8 Oh Em Jeeeee 8h

» LOG IN to write comment.

maybq8 عشان تسكت لازم تشوف نفسها في الكاميرا او أغنيتها #أسووم ️ She has to see her self in my camera or i have to sing for her to make her sit quiet #Asoom ️ She's a naughty pumpkin with that evil look. #GodBlessHer 3d

» LOG IN to write comment.

maybq8 هههههه انا مش عارفه هتزعل ولا لا

بس عامة يا جماعة ده اكاونت جوكر الجديد
بعد ما سرقوا القديم
واستغفر الله العظيم يارب يعني بس الي ميعرفوش بلاش تدخلوا وانتوا صايمين
اكتر اكاونت سافل في الكويت ** سافل يعني حاجه كويسه بس بالمصري غير الكويتي

حمدالله عالسلامه ومعلش ما يقعش الا الشاطر

@jokar_kuw
3d
  •   aaaa2060 دقو ع المباحث يمكن يعروف اللي سرقه ماعوده اخر مره 3d
  •   jokar_kuw هء هء هء هء هء هء هء هء ضحكه الكباريه عجبتني كلمه سااافل 3d
  •   cobra4ever شكلج مستانسه من الاكاونت 3d
  •   psycho_cop :/ 3d
  •   missblondia لوووووول حبيت اكاونته احسن من السخيفين دكتور شمات و جنل كويت 3d
  •   maybq8 @missblondia اه انا عارفاكي بتموتي في السفاله 3d

» LOG IN to write comment.

4d maybq8
Video May Bint Bahnasy
maybq8 #SnapChat me again yalla

هيا بنا نتشتشت عبر الـ #سناب_شات
MAYBQ8
4d

» LOG IN to write comment.

4d maybq8
Walden May Bint Bahnasy
maybq8 No matter how I fool the whole world and hide the truth & pain.
My #Bestfriend is the only person who knows it all even if I don't complain.
#MayBQ8says
4d

» LOG IN to write comment.

maybq8 ههههههههه ايش هااااظ
الشمس ضاربه في عيني الظاهر

و عاملة نفسي البنت المرعبه بتاعت The Ring
و مش عارفه مين من أهلي الي مصورني
كان عالاقل لبسني نظارة
بس أنسوا كل الكلام ده وقولولي بذمتكم مش من يوم يومي ملكة الـ #تان بردو
5d
  •   mrshd 5d
  •   missblondia ya 3eni 3ala el7lawa de bony bony 5d
  •   aboziad666 ههههه ... ما شاء الله تبارك الرحمن ... 5d
  •   lolozeazeq 3saaaaaal ya nas ... may s3'er .. may kaber bdlha 3sal 5d
  •   fdeeta_q8 مززززه من يوم يومك 4d
  •   maa_3rftk هههههههه لذيذه فديتج 4d
  •   mobusafar Walah your SELIFE issues goes bk all the way to your childhood!!! 4d
  •   essi_nails ايش هاظ؟؟ AHAHAHAHA والله تيننيييين 4d

» LOG IN to write comment.

6d maybq8
Normal May Bint Bahnasy
maybq8 لوووووووووووووووول انا مش مصدقه ازاي كانت أهدافي في الحياه عبارة عن شؤون الشباب
و دبدوب كبير من صديق لي ازاي !!! و سيارتي المفضلة ، ليموزيييين !!! ازاااااي!! مين بيحب الليموزين ؟ راحت فين الكورفيت والكامارو والموستنق ؟

فعلا الواحد كل ما يكمل في حياته ويفكر كده يلقي نظره عالماضي بيندم ندم كبير
دي كانت مقابله كده عاملينها معايا في الجامعه اثبتتلي اد ايه انا كنت انسانه بسيطه ورقيقه ورومنسيه جداً
6d
  •   q8abdullah1 موجووووود الكورفت والكمارو افااا عليج بس تامرين انتي ههههه @maybq8 6d
  •   awadi 6d
  •   kuwaitube كااااااك البنات جيب صغير ويالله يالله يتحكمون فيه انتي تبين لموزين 6d
  •   shirwet ههههههه كم انت كيوت يا موزه 6d
  •   fatenh4 6d
  •   psycho_cop Lol !!!! Wth !! 6d
  •   zyod90 6d

» LOG IN to write comment.

6d maybq8
Normal May Bint Bahnasy
maybq8 الواقع المؤلم صباح يوم الأحد الي مبتدي من امبارح بليل
وانا سهرانه بعدل اثار الحرب بتاعة الهدوم كنت فاكره ان تاني يوم عادي يعني السبت ومفيش شغل والحياة سعيدة لغاية لما اكتشفت اني غلطانه فا فضلت صاحيه بقى وخلاص
#My_Miserable_Faith
That's what happens when I spend my night cleaning this mess and then realize tomorrow isn't Saturday and I have to wake up early for work.
I figured out it wasn't right, so I didn't sleep and here I'm starting my Sunday that started yesterday already

#MayBQ8GoingCrazy
6d
  •   3designer ️ صباح الحياة الجميلة بتواجدكم 6d
  •   aboziad666 ليش زعلانه اصلن الشعب كله سهران مو بس انتي 6d
  •   shan8_bin_3an8 الشغل زين يحرك الدوره الدمويه في الجسم فا يعطينه القدرة على ان نعطي لايكات 😛 6d
  •   hamad_j_s يسعدلي صباح 6d
  •   hamad_j_s منوره 6d
  •   maybq8 @shan8_bin_3an8 هههه يعني افهم ايه 6d
  •   aaldihani 6d
  •   psycho_cop Im looking for something paticular 6d

» LOG IN to write comment.

maybq8 حرف #الميم 7d

» LOG IN to write comment.

1w maybq8
Normal May Bint Bahnasy
maybq8 If your heart aches , let it take it's time and suffer from pain.
Because that's what's called a wake up call.

Think of that pain as a powerful weapon that is invisible yet it was able to touch your heart and squeeze it.. So if your wrong choices created this weapon. Than it's Your mind that could create and control another weapon that will give you the power to Simply get the best out of you.
#MayBQ8Says
1w

» LOG IN to write comment.

1w maybq8
Rise May Bint Bahnasy
maybq8 My childhood memories wouldn't be better without my #Brother
The naughty part is always my favorite to remember

Trying to make things up for each other is the blessed part ️ Watching you grow up and turning into a superhero was the switch where I started to look up to you and feeling #Proud

Having a brother like you to lean on , count on & trust is the best Gift to our family.
كنت ومازلت أخ و صديق لينا وفخر لأبونا وأمنا
و بإذن الله تكون فرحة أبونا وراحته في اخرته على انه ربى وكبر ابن ليه عشان يبقى اب ثاني لينا بعده
يارب يطول فعمرك ونشوفك احسن وانجح انسان في العالم
ومعلش انا عارفه انك شايل مسؤولية ٣ ستات مجننينك ️ بس كل خطوه منك بنشوف فيها حبك وحنانك و حمايتك لينا
هيا الي فعلا بتخليني اشكر ربنا الف مره انه رزقني بأخ ليك
وفعلا على رأي المثل البيزانطيقي
الواحد لما بيقع أول كلمة بيقولها :

#أخ 😬

و أخ منك أخ
اي لاڤ يو براظار

#MyBrotherRocks
1w
  •   maybq8 @sweetfriska تسلمي يا طنط ويخليلك سالي وتشوفيها عروسة بإذن الله 1w
  •   black__nathan I wish u always have fun .. 1w
  •   emy_229 ربنا يحفظكم ويصلح حالكم 1w
  •   be.king Woww ...never thought that there is such words as perfect as those.. GOD bless u for me ...nd i pay u back half of u've done for me 1w
  •   maybq8 @emy_229 ويخليكي لينا يا امي ونرفع راسك دايما 1w
  •   maybq8 @be___king howa Ana leya gherkom 1w
  •   missblondia @maybq8 حياتي كلامج وايد أثر فيني أنا بسرعه أتأثر بأشياء عائليه جذي الله يخليه لكم و يحفظه و بصراحه اخوج وسيم وانتي بعد بالشعر الاشقر ناايس 1w
  •   souma6 allah ykhalekom la ba3ed wma ye7remkon mn ba3ed 7d

» LOG IN to write comment.

maybq8 كالعاده اكشخ بالـ BBMpin بتاعي
يلا قولوا معايا
سبعة
اربع ستات
دي
اثنين وثلاثين
يعني
٧
٦٦٦٦
دي ٣٢
بالانجليزي
76666D32
وبالعربي

#موهامني_شي

الأشكال النظيفة أدد لو سمحتوا
والبنات الجميله بردو

#BBM #BBMPIN #BLACKBERRY #BLACKERRYMESSENGER #PIN #بلاكبيري #بي_بي_ام
1w
  •   maybq8 @aka_adonis يا حرام حبيبي مش عشان انا مسحتك و اديتك بلوك على أفاك ، وتلاقي كل الناس بترقعك بلوك فا انت عبالك ان محدش بيستخدم البلاكبيري ... ردا على سوالك ، اي نعم مانقرضت الأشكال هذي و لسه في من الأشكال دي كتير هتطلع ميتين اهلك انت وأشكالك 1w
  •   maybq8 @anwar_156 وانت معندكش ولا ست 1w
  •   maybq8 @psycho_cop على راسي 1w
  •   ahmeds517 تمت الاضافه 1w
  •   psycho_cop Lol ..secertly gay people are still out there reshaping with hormones ? 1w
  •   q8army79 والجياكر ادد كمان 1w
  •   aboziad666 هههه 1w
  •   rehab7a تمم ء 'ۦ، 'ۦ 6d

» LOG IN to write comment.

1w maybq8
Normal May Bint Bahnasy
maybq8 عادي اسلم على ماما وأكل خدها

اصلا عادي والله عادي وبعدين كله بثوابه
This is how I see people when I'm fasting
1w

» LOG IN to write comment.

1w maybq8
Sutro May Bint Bahnasy
maybq8 A girl was once asked: what's a #Selfie ?
She replied: it's a picture you take in your spare time that shows Ego , Peace , Sadness or Joy. Basically it's a picture that doesn't really relate to who you really are.
#ElevatorShots are just and extended level
مساكم الله بالخير
#سيلفي قال وكلام فاضي

احنا بقينا ننسى نضحك في الصور ولا ايه ؟
##MayBQ8Says
1w
  •   alno5itha76 1w
  •   aaaa2060 1w
  •   sly2013313 صنيورة في الاسنصير 1w
  •   sly2013313 أو صغيرة بردو في الاصنصير 1w
  •   aboziad666 ما شاء الله تبارك الرحمن ... عسى تدوم عليج الضحكة 1w
  •   memo_alsabbagh @sly2013313 small to be in love (صغيره علي الحب ) 1w
  •   ghazay_12 @maybq8 ترا الجلب اللي عضج ذبحناااه..!! 1w
  •   ghazay_12 @maybq8 وعلي فكره مو هاذي الابنيه اللي اعرفها قبل،،مهما ضايقتج أمور هالدنيا ترا الفرج قريب ولا أبيج تنسين بسمتج بالصوره الجايه 1w

» LOG IN to write comment.

maybq8 مستني الأشرار بطلباتهم

بقالة + رمضان + كيس ازرق مليان =
مشروع فاطر #سوكتوم_بوكتوم الزحمة الي عند البقالة حسستني ان انهارده العيد
1w
  •   q8_dealer انتي شعندج هنااك 1w
  •   ryutora_sky انا كنت اشتري رصيد والله .... 1w
  •   mayooshacute @chokocrocs ههههاي 1w
  •   cr_unique هههههههههههههههههههههههههههههههه 1w
  •   maybq8 @ryutora_sky وريني لسانك 1w
  •   maybq8 @ryutora_sky liaaaarrr I saw a blue plastic bag and it's used for only 3 things .. For girls who buy cigarettes , For girls who buy feminine products and for people who order food or drinks in Ramadan 1w
  •   ryutora_sky It should be a black plastic bag same Egypt (عاوز كيسه سمره ) 1w
  •   ghazay_12 @maybq8 وانتي شنو تبين أكييييد الجرايد الاعلانيه..!! او لايكون غيروج العواذل وصرتي 🐕 رمضان. 1w

» LOG IN to write comment.

1w maybq8
Walden May Bint Bahnasy
maybq8 Here is the recipe to find your soulmate ... Whenever you fail, go talk to your sister. She'll will give you the power to hold on and Keep trying.. Whenever you're happy and excited, she'll come to you asking you what's the reason behind the glow in your eyes. ?
And here is where you know that your #soulmate is the only person that will make you believe in yourself and will always draw a smile.
I'm grateful to have you @manoorfoxii as the best #Sister in the world ️ انا احوبكي #MayBQSays
1w
  •   manoorfoxii I'm.... I'm speechless.... This freakin made my night a333 i can't even describe how much I love you and how much I miss you p.s I'll always be there for you. Always!!! انا اعشقوقي 1w
  •   aaalshattii God bless u n her .. 1w
  •   aboziad666 ما شاء الله تبارك الرحمن ... انا من باجر بسجل بمعهد انجليزي .. علشان اتعلم واجيك واعرف شنو تكتبين 1w
  •   al3asheg_68 @maybq8 قمر 1w
  •   hasankoh1 جويي سالميه 1w
  •   maybq8 @hasankoh1 مش فاهمة 1w
  •   be.king Hallooo.. wana fen :@ 1w
  •   sly2013313 الاختان و المرأة 1w

» LOG IN to write comment.

2w maybq8
Walden May Bint Bahnasy
maybq8 No matter how your mood swings back and forth, never let it dictate your manners. Control your mood to determine the rest of your day.
Consider it a good friend who immediately changes the subject when You've had enough of it.
If this doesn't happen, keep trying till you feel you're the master of your mood #MayBQ8says
#Masterofyourmood
2w

» LOG IN to write comment.

2w maybq8
Normal May Bint Bahnasy
maybq8 ايوووووه يا جدعان

مساء الجمال وراحة البال
2w

» LOG IN to write comment.

2w maybq8
Normal May Bint Bahnasy
maybq8 أسخف ضحكة في العالم + وقفة براد الشاي

نعم !!! في حاجه ؟
2w
  •   lolozeazeq 3asolaa ... Enti shayfaha as5af d7keh ana shayfhaaa kteer cute 2w
  •   maybq8 @lolozeazeq welek entyy lazem agelek ageblek 3elbet chocolate w bouquet ward warga3 tany el Kuwait 2w
  •   lolozeazeq @maybq8 ambeeeeh el e7raj kol hada .. Hahahah 7bebti entiii mwaaah wlk fadetoo ya nas ma a7la kalmoo 2w
  •   ibrahemsayyar كاااااك 1w
  •   ibrahemsayyar من وين طالعه 1w
  •   maybq8 @ibrahemsayyar ههههههههه يا مجنون انا بردو الي من وين طالعه ؟ 1w
  •   psycho_cop انا انا انا انا ابريق الشاااي 3d

» LOG IN to write comment.

maybq8 ها ؟ بتقولوا ايه ؟
مش سامعه
2w

» LOG IN to write comment.