marrrryeck "The marks humans leave are too often scars". 2d

» ログイン to write comment.

marrrryeck Love taking pictures of her ugly ass 3d

» ログイン to write comment.

marrrryeck 5d

» ログイン to write comment.

marrrryeck Boo thang 1w

» ログイン to write comment.

marrrryeck Iowa state ain't got shizit on us #katogirlz 2w

» ログイン to write comment.

marrrryeck Me and my gay bfff 2w

» ログイン to write comment.

marrrryeck Jenni ️s boobs 2w

» ログイン to write comment.

marrrryeck MY BABIESSSSSS 2w

» ログイン to write comment.

marrrryeck ROAD TRIP TO ISU WITH MY FAVORITE GIRLS 2w

» ログイン to write comment.

marrrryeck Throwin it back to summer nights and classy dates with these beauties and a big happy birthday to Emily!!! I hope you have an amazing day and the U treats you right tonight ;) wish I could be there celebrating with you! Love and miss ya 2w
  •   emilytoy Aww thanks Mary! Can't wait to be with all of you again in like a month Crazy how fast it went! Love you babe 2w

» ログイン to write comment.

marrrryeck A HUGE happy birthday to this goofball!!! I'm so happy you're my neighbor now and I only have to walk like 3 seconds if I wanna see you you always make me laugh and you also make me cry a lot (when u invite me to Chet's when I'm busy) Iove you girl I'm so glad I met your crazy ass this year!! I hope you don't get as turnt as you did at freakfest 2w
  •   nattysadaka Hahah omg I LOVE YOU!! Thank you so much Mary!! ️ you da best 2w

» ログイン to write comment.

marrrryeck Stop 2w

» ログイン to write comment.

marrrryeck All my besties in one pic 3w

» ログイン to write comment.

marrrryeck This is the only pose I know how to make when drunk 3w

» ログイン to write comment.

marrrryeck Hi I like these females 3w

» ログイン to write comment.

marrrryeck MY OTHER HALF IS HERE SO 👭 3w

» ログイン to write comment.

marrrryeck So I'm not usually one for posting these kind of pictures so please don't hate/judge me for being THAT girl who posts pics in her swimsuit. For the FIRST time in my life I have been trying to be healthier, attempting to eat right and going to the gym a lot. I'm not where I want to be yet but I'm really proud of myself for deciding to change my lifestyle. (It's not easy giving up chicken strips). The difference might not be as obvious to you, but to me it is a huge accomplishment. The pic on the left is summer before senior year and on the right is me today. YOU WERE ALL WRONG COLLEGE DIDNT MAKE ME FAT... YET!! 4w

» ログイン to write comment.

marrrryeck Hi can summer come now please 4w

» ログイン to write comment.

marrrryeck Cumin at u live from Kato 1mon

» ログイン to write comment.

marrrryeck A HUGE happy birthday to this boss ass biatch!!! Not only are you the best but you're also my oldest friend we go all the way back to our kindergarden days with evil mrs smith lol! I've had so many good times with you it's actually pathetic how many inside jokes we have. GENE hi hitlaaaa and her jerk of a dad snitching on us for 1 song hahhaha then we had to do those bear runs and we were making bear noises lol she hated us. CELERY and sims and lettuce and SHE STEAL ME MONEY ahahahaha driving to volleyball Jammin to spice girls and I hit the squirrel you rapping karaoke when my brother and his friends came home and they thought we were drunk but really it was crystal light LOL at our lives we sing karaoke by ourselves sober. My convo with Paul with my bra out hahahahah no and when you had to wear my moms long ass jacket at the cabin and looked like a pedo!! Waeflers team junior year nuf said. Our nasty selfies freshmen year at vball you know what I'm talking about... LOLing on Emily toys kitchen floor for 12 hours and us attempting to play darts hahaha and trading my saint cards lol I need to stop cuz this is way too long but moral of the story I have the best time when I'm with you and I love you to pieces!!! Happy birthday ya lil nasty 1mon
  •   hannahgriffin8 HAHAHAHA omg we've had some funny ass times I forgot about the selfies freshman year and I'm literally crying thinking about them lol they were so ratch!!! But thank you so much I'm lucky I got ya in my life 1mon

» ログイン to write comment.