marian_castillo Having a good time with eli (: 11h

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

marian_castillo Mexicaneando en Estados Unidos. 6d

» LOG IN to write comment.

marian_castillo Lol. 6d

» LOG IN to write comment.

marian_castillo Some animal print.
Some day.
6d

» LOG IN to write comment.

marian_castillo My mother fucker nigga @kpsssss te amoo. Mushi crush Sunday (I still don't know how to spell mushi) 6d
  •   kpsssss Omg that first video hahahahahaha I love you and it's MUSCHI lmao @Mari an_castillo 6d
  •   morgod_ Omg 6d

» LOG IN to write comment.

marian_castillo After saying my one line.
After all.
1w

» LOG IN to write comment.

marian_castillo flowers to say what you can't say. Raccoons to love when you can't love humans. 1w

» LOG IN to write comment.

marian_castillo I just don't wanna miss you. 2w

» LOG IN to write comment.

marian_castillo I want a moment to e real, I wanna touch things I don't feel I wanna hold on and feel I belong. 2w

» LOG IN to write comment.

marian_castillo Smoothies mi amor 2w

» LOG IN to write comment.

marian_castillo Or Nah. 2w

» LOG IN to write comment.

marian_castillo Tangled is one of my favorite movies it literately make me feel better when ever I'm sad or happier when I'm happy one way or another it just make everything better and I don't know why. I can watch it over and over again every day in English , Spanish even freaking French and I'll understand it so if you want to see it someday and you don't have no one I'll be so glad to cuddle and drink milkshakes with you. Raccoon 2w

» LOG IN to write comment.

marian_castillo Don't give chocolate milk to the Mexican. 2w

» LOG IN to write comment.

marian_castillo @karrahphernelia you have such pretty green eyes the kind of green that means to be on the grass. 2w

» LOG IN to write comment.

marian_castillo The girl with the weird accent and funniest girl you could meet together in a picture connected by a purple dress. 2w
  •   sweetced OMG I love u soo much u r so funny I'm so glad were friends2w

» LOG IN to write comment.

marian_castillo Time goes like oneeeeeeeee tooooooooooowwwwweeeee threeeeeeeeeee fourrrrrrrrrrrrrrrr freaking sloooowwwww (: 3w

» LOG IN to write comment.