» LOG IN to write comment.

lecsinator •Keeping it real w. Red Dirt Jeeps•
#jeeplife #jeeperscreepers #reddirtjeeps #4x4 #offroad
3w

» LOG IN to write comment.

lecsinator • we are like young volcanoes • #bcyaknow #selfie 4w
  •   b_train__ Tbh you're like the coolest person I know and I love your jeep rate 9 3w
  •   buf8fy Tbh/ you have really nice hair and eyebrows. You are good at cheering and you're very nice. I love you clothing style. 3w
  •   buf8fy Your* 3w
  •   lecsinator @b_train__ you're so sweet thank you! 3w
  •   lecsinator @buf8fy love you girl, u da best 3w
  •   sdrahcirkay tbh| i often think about when your hair was really short and i laugh. but you're cool & im glad we're chill 3w
  •   riley_manning_12 Cute, sweet, nah, nah, nah and text me my fellow Jeeper @lecsinator 2d
  •   number1traylor 80% 11h

» LOG IN to write comment.

lecsinator Never been more proud of my squad #jeffandcraig #hfaafirehawks #hfaacheer 1mon

» LOG IN to write comment.

  •   tayyylovesyuhh tbh\\ lecsi, you are absolutely gorgeous!! & i love how you live your life! i am so happy high school is going good for you!! & i looovvee your jeep!! 1mon

» LOG IN to write comment.

lecsinator My #wcw whom I had to say farewell to yesterday due to her moving to New Jersey. I love her very much, she is my very very best friend and it's so sad that she has had to part. But I know I will see her soon, this is just more reason for me to travel. Love you dear 1mon
  •   zothura love you mami. miss you tons. 😕1mon

» LOG IN to write comment.

lecsinator PCW graduation with bae #congrats2014 #pcwgrads 2mon

» LOG IN to write comment.

lecsinator Be kind to our Earth🌍 #earthday2k14 3mon

» LOG IN to write comment.

lecsinator #ss on the only day it's socially acceptable to eat a bunnies head and repent your sins at the same time 3mon
  •   b_train__ Rate 9 you're super chill and fun to talk to! 2mon

» LOG IN to write comment.

lecsinator #mcm because daaang Twitch. Also throwback to first time we took Twitch in the "mud". #OIIIIIIIO #jeeplife #rdj 3mon

» LOG IN to write comment.

lecsinator #Wcw with the bae😎 3mon
  •   riley_manning_12 The fact you actually understand what I'm saying doe>>> @lecsinator 4w
  •   lecsinator What can I say, daddy taught me well . I wad looking at Superswampers. But im probably not getting them for a while because I'm getting a new head unit first, mine sucks. @riley_manning_12 4w

» LOG IN to write comment.

lecsinator 🌞~vhb~🌞#selfiesunday 3mon

» LOG IN to write comment.

lecsinator Missing Nashville and my woman crush #wcw #cousins 4mon

» LOG IN to write comment.

lecsinator 🌎Hikes through Burgess Falls🌍#cousins #waterfalls #burgess 4mon

» LOG IN to write comment.

lecsinator Where is summer. For real.#selfiesunday #ootd #daisies 4mon
  •   buf8fy You are like my fashion icon like 4mon
  •   lecsinator You're so sweet! @buf8fy @designhistory 4mon
  •   zothura tbh dang lil mama u hawt. you seriously are one of the best bestfriends ever and it sucks we dont get to hang much. i love you sooooo much. 4mon
  •   jacckkk27 Versace hipster bitch 3mon
  •   youalreadynoto tbh// lecsi! still dunno if you hate me or not but that's okay, i miss seeing you after school everyday! aaaaand i know you low key love me so it's okay, we should hangout sometime 3mon
  •   sevynhyche7 Tbh// I miss you a lot even tho you hate me and never want to hang out with me.😴 2w

» LOG IN to write comment.

lecsinator though brief it was fun #polaroid #cousins 5mon

» LOG IN to write comment.

lecsinator Summer come soon #ss #selfiesunday 5mon

» LOG IN to write comment.

lecsinator Today was the last cheer practice of the season. Love my girls #cheer #hfaacheer #firehawks2014 #cheerleaders 5mon

» LOG IN to write comment.

lecsinator 🌜When your days are the worst may other smile at you
#kittlover #baddays
5mon

» LOG IN to write comment.

lecsinator Lol shoutout to the MacBook Air we found on the side of the highway yesterday #whodoesthat 5mon

» LOG IN to write comment.