laylay425 @cydney_shanise was here !! Muahhh 2d

» LOG IN to write comment.

laylay425 First set of selfies for my new phone 4d

» LOG IN to write comment.

laylay425 Happy Fourth of July 1w

» LOG IN to write comment.

laylay425 Missing my JBA family #objectionthatsnotgucci 2w

» LOG IN to write comment.

laylay425 My Dorm for JBA. This is it I'll be gone for 3 weeks!! Bye 1mon
  •   mathilda_darkwah Tbh: I love you! You have really became one of my greatest friends this year. We need to hang out when you get back! You are GORGEOUS and very smart! Hurry back! 1mon
  •   jaemariew Hope you're having fun lay lay!! Can't wait to hear about it when you get back! 3w
  •   sydneyschaufler How is jba? 2w
  •   laylay425 I'm coming home from there right now actually @sydneyschaufler it was good 2w
  •   _ajbarney TBH. I MISS MY BIG BUDDIE 2w
  •   laylay425 I MISS YOU TOO!!!! @_ajbarney 2w
  •   itsajoke_52 Truth is we didnt talk too much at JBA but you're pretty cool and funny ive heard 2w
  •   cydney_shanise I can't lie , but you're my best friend/ sister and you are nice sweet and pretty 2w

» LOG IN to write comment.

laylay425 Follow me insta hack @jocoimytrice 1mon

» LOG IN to write comment.

laylay425 Tbh Videos In your DM 1mon

» LOG IN to write comment.

1mon laylay425
Mayfair Layana sariah
laylay425 Only half a day of school left 1mon

» LOG IN to write comment.

laylay425 Bus rides w/Alesha # LikeForATbh 2mon
  •   laylay425 Thanks!! I'm missing you @ weights and conditioning @c.a.y.l.a 1w
  •   c.a.y.l.a Ik lol was last week hard? 1w
  •   laylay425 I went out of town so I only went two days this week and I'm already in pain @c.a.y.l.a 1w
  •   c.a.y.l.a Chanah told everyone we didn't have it so I told my parents but when I found out we did I just didn't go anyways lol. And I'm not going next week because ill be in Denver soooo I'm done!(: 1w
  •   laylay425 Your very lucky @c.a.y.l.a have fun in Denver while I'm hear about to die 1w
  •   childish.kenndino Tbh u funny af,cool and nice. 6d
  •   laylay425 Thanks @childish.kenndino 6d
  •   r_cambree Tbh your pretty and a good first baseman I remember playing y'all hopefully I can play next year on your team 14h

» LOG IN to write comment.

laylay425 #tbt to my birthday lol my dysfunctional group of friends 2mon

» LOG IN to write comment.

3mon laylay425
Normal Layana sariah
laylay425 It's my birthday, It's my birthday we gone party cause it's my birthday Lol 3mon

» LOG IN to write comment.

laylay425 Happy Easter!! 3mon
  •   alphaayanna Instagram! 3mon
  •   __crn___ GoodMorning 2mon
  •   laylay425 Goodmorning@___certifieddd 2mon
  •   trill_queenlexi 100 2mon
  •   cydney_shanise Tbh you're the Besty/sister!! But I love you lottss and you're too cute 2mon
  •   __maddiison__ Long tbh ~ hiiiiiii !!!!!! girl I love yah like...fr.. You my Sister & we been thru it I ain't Neva gonna leave yo side & you ain't gonna leave mine ! You give good advice when I need it ! I can always come to you for help ! But u fineeee & cool i miss yah even tho I saw yah on Friday lol but yeah... Love you Lady Bug graтaтa 1mon
  •   laylay425 Love you ROD @__maddiison__ 1mon
  •   _nagear Rate? 8 17h

» LOG IN to write comment.

laylay425 Shouting out HAPPY BIRTHDAY TO CHANAH!!!! Go tell her right now happy birthday!! I've only known this girl for a year and she's really funny, nice but also a little on the slow side lol but anyway HAPPY BIRTHDAY 3mon

» LOG IN to write comment.

laylay425 In your DM 3mon
  •   gabriella_salinas tbh- girl you crack me up I am so happy we met this year and I can't wait for the next four years with ya! Your beautiful and cool, we should hangout sometime 3mon
  •   bebe2194 tbh| you and Morgan together crack me up and your nice and pretty 3mon
  •   maggieoc17 Tbh-you are hilarious and I am glad that we have so many classes together  3mon

» LOG IN to write comment.

4mon laylay425
Amaro Layana sariah

» LOG IN to write comment.

laylay425 EVERYONE STOP WHAT YOUR DOING RIGHT NOW AND GO TELL THIS GIRL HAPPY BIRTHDAY. I have know her for idek how long but it's been a long time. She's like an older sister to me and my best friend. She's crazy, weird, and sometimes slow but it's what makes our friendship go round. I love you like a fat kid loves carrots! Lol nah I'm just kidding but I do love you! Have a great birthday 4mon

» LOG IN to write comment.

laylay425 Day with my faves @__maddiison__ @zachary__settle 4mon

» LOG IN to write comment.

laylay425 After track flow 4mon

» LOG IN to write comment.

laylay425 Shouting out HAPPY BIRTHDAY to the girl I call my twin! Go follow her and tell her happy birthday 4mon

» LOG IN to write comment.