2y lanlanx
Normal Elan Wong
lanlanx Hi my name is Élan and I'm a photo addict #photography #memories #instalove 2y

» LOG IN to write comment.

lanlanx Sprint Feast Portos #teamfatass 2y

» LOG IN to write comment.

2y lanlanx
X-Pro II Elan Wong
lanlanx Remember when these were the shit? Lol #sidekick 2y

» LOG IN to write comment.

2y lanlanx
Amaro Elan Wong

» LOG IN to write comment.

lanlanx Chillin w/ @cmoneymurphy 2y

» LOG IN to write comment.

lanlanx #fatify. If I ate too much :( lol #teamfatass 2y

» LOG IN to write comment.

lanlanx On a mission 2y

» LOG IN to write comment.

2y lanlanx
X-Pro II Elan Wong
lanlanx So Delicious Right Now 2y

» LOG IN to write comment.

2y lanlanx
Lo-fi Elan Wong
lanlanx My Speech on sales lol 2y

» LOG IN to write comment.

2y lanlanx
Normal Elan Wong
lanlanx @shireezo the only person I love that just continually hates on me and being Asian lol continually... 2y

» LOG IN to write comment.

2y lanlanx
Normal Elan Wong

» LOG IN to write comment.

2y lanlanx
Normal Elan Wong
lanlanx My best friend doing her demo reel! I'm so proud of you :) #beautiful #talent #singer #sexy 2y

» LOG IN to write comment.

lanlanx @melissaar and me 2y

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

lanlanx Sushi, Miso Soup, Rice and Coffee Bean makes me feel better #happiness #food #coffeeeee 2y
  •   imthemrjones It says sushi but I was over here thinkin it was chicken 2y
  •   lanlanx @erieas2010 if my chicken looked like that I wouldn't eat it and I would hope u wouldn't either 2y

» LOG IN to write comment.

2y lanlanx
X-Pro II Elan Wong
lanlanx 2y
  •   anhelica_ So gangsta ;) lol slash I love shoes like these 2y
  •   imthemrjones Swag 2y
  •   lanlanx Thanks :) @anhelica_ I feel like you would be someone I'd wanna go shopping with lol 2y
  •   anhelica_ Hahahahaha so hilarious! I love that though cuz I can totally see it. Downtown LA?? 2y
  •   lanlanx @anhelica_ hahah ;) hell yeah and melrose :) 2y

» LOG IN to write comment.

2y lanlanx
Valencia Elan Wong
lanlanx Love in a package 2y
  •   melissaar Green  and mango are the best! 2y
  •   lanlanx Omg how the hell did u get that apple symbol @melissaar !?!?! People know how to make all these weird symbols :( 2y
  •   melissaar You add it as a shortcut for a word so every time you use that word it uses the symbol. there's some app you can get the symbols from and just copy and paste 2y
  •   lanlanx @melissaar what app ? 2y

» LOG IN to write comment.

2y lanlanx
Brannan Elan Wong

» LOG IN to write comment.

lanlanx 2y

» LOG IN to write comment.