kyndaflydani Had a great weekend with family in STL this weekend! Managed to do a lot in a couple of days. #TheParkers #GoodTimes #memories 7d

» LOG IN to write comment.

kyndaflydani Happy Birthday to my sister!! Wish I was there to help you celebrate! Already in better shape than last year, they grow up sooooo quick! Lmao!! #birthdaybehavior #idesofMarchgoingstrongtilthe endofthemonth #DemParkerGirls love you sister! @mzsexyred26 3w
  •   mzsexyred26 Awww thx sis Ikr I'm late but my phone has been goin cray ,sweet of u and yep we do grow fast & u already know last year I slumped this year on some grown woman ish have to I'm to close to 30 lol ️u to @kyndaflydani 3w

» LOG IN to write comment.

kyndaflydani Felt like a #tbt today. Me, age 11, dressed as @JanetJackson (Rhythm Nation) for Halloween. Saw the little sister on Family matters dressed as Janet and had a last minute costume change...lol. I've been a Janet fan since I was a kid. #54321 #WeAreAPartOfARhythmNation 3w

» LOG IN to write comment.

kyndaflydani It's not looking too good for the work bag... 4w

» LOG IN to write comment.

kyndaflydani #repost Um, this might be the funniest thing I've seen all day! Lmao!! #FreshPrince 1mon

» LOG IN to write comment.

kyndaflydani Admiring my new shoes #MyAdidas #ijustloveshoes #kyndafly 1mon

» LOG IN to write comment.

kyndaflydani Last year's pic, but #HappyBirthday anyway Renee! enjoy this warm weather you got! Whoop!! (Where are those bday glasses???) @2threw 1mon
  •   2threw Swear I got blessed today! The sun is shining bright! Yes lawd! Um them glasses uhhhhh we will chat @kyndaflydani 1mon

» LOG IN to write comment.

  •   ajtheson I see you lol 1mon
  •   kyndaflydani Lol, you know ain't nothing wrong with tryin to win some free shoes! @ajtheson 1mon
  •   ajtheson Lol I tried calling you too before your bday fyi 1mon

» LOG IN to write comment.

kyndaflydani I'm sick of dressing like this. #winterweatherblues 2mon

» LOG IN to write comment.

kyndaflydani Haven't done one of these in a while... #ootd Loving these new #DolceVita booties! #kyndaflyandcasual #ijustlovefashion #Cargosandatuxedoshirt 2mon

» LOG IN to write comment.

kyndaflydani It's 21 degrees!! Holy double digits batman!! So hoping the bitter cold temps are over...#heatwave 2mon

» LOG IN to write comment.

kyndaflydani #picstitch ok, so I'm a few days late, but I had a blast for my bday! Lovey girls, they NEVER disappoint! Don't have pics with all of them, but they helped make the night fun! #aquariusseason #birthdaybehavior @2threw @kd_bowens @justif @y_hair 3mon

» LOG IN to write comment.

kyndaflydani Hey!! It's my birthday!! Check out that 4 year old smile...all gums, no teeth, lol! Hair was kinda messy, but still a little cutie!
#AquariusSeason #BirthdayBehavior #FlashbackFriday Gonna make sure my hair looks better than that today! Whoop! #GoMeItsMyBirthday!
3mon

» LOG IN to write comment.

Normal Danielle P
kyndaflydani #tbt Meet my superfly & beautiful granny, aka Miss Shirley to y'all. (Tell her I put a handle on it @shannongabby ). #GoneheadMsShirley #Gotthemgoodgenes 3mon

» LOG IN to write comment.

kyndaflydani #tbt Me and my dad at my high school graduation party in STL. I like this pic of us, think I'm gonna frame it! 3mon

» LOG IN to write comment.

kyndaflydani Because I rarely post a selfie...#tired #reenergizingforthebirthdayturnup @_justcallmekia It's going down tomorrow night miss!! #shesallgrownup #herttcantbelieveit #birthdaybehavior 3mon

» LOG IN to write comment.

kyndaflydani #picstitch As promised, my pic stitch of Ms T! Happy Birthday one more time...love you! #sheworkinobherbday #MsT #Tierrra #25thBday #birthdaybehavior #ButTierrrrrrrraILoveYouuuuuuu! #happybirthdaytt 3mon

» LOG IN to write comment.