Normal Kerry F. Williams
kerryflynn New whip 2d

» LOG IN to write comment.

X-Pro II Kerry F. Williams
kerryflynn Been staring at this at my desk since I made it... #fuckit #2tearsinabucket 2d

» LOG IN to write comment.

kerryflynn Lucked out in AZ. It's cloudy and 82 degrees! Happy 4th! 7d

» LOG IN to write comment.

Normal Kerry F. Williams
kerryflynn @jameskelch my BAR web set. Just found this photo on my phone 2w

» LOG IN to write comment.

kerryflynn The liner 2w
  •   badnewsbelch A lady that lived next to me for a bit had a B.A.R. still had original oil on the barrel. It was immaculate. 2w
  •   kerryflynn @jameskelch damn! That's sick! I have a BAR web belt and pack set from WW2. 2w
  •   badnewsbelch @kerryflynn word?? That's sick. I tried to get that gun from her for years. No dice. 2w

» LOG IN to write comment.

Normal Kerry F. Williams
kerryflynn Feeling like a kid in a candy store right now! I just got this in the mail tonight! Korean War USMC M1 Helmet. Westinghouse liner, Manufacture date of 1950. I'm so excited!!!!! Most of the Korean War equipment was surplused from WW2. What made this helmet cover different from the WW2 covers is the USMC EGA stamp... 2w
  •   kerryflynn @fore_life check it 2w
  •   theholyshitshow Wish they woulda let me keep all of my shit from Iraq... I stole my bullet proof vest thoughhahaha 2w
  •   badnewsbelch 2w
  •   fore_life Sick! 2w
  •   kerryflynn @theholyshitshow really? They take all your gear back nowadays? Why? That should be your right to take all of it! You fought in it, got dirty, spilled blood sweat and tears on, that should be your! You know, I've been collecting for a long time, and love Militaria, but the military nowadays, woo, it's a piece of work. Definitely not was it once was... Was it your flak jacket you kept? 2w
  •   theholyshitshow Yup give it all back, only got to keep 1 set of my uniform I wore there too, had to give back 2 sets. Yup kept the flak jacket but my unit had the shitty old nam ones you can stab a knife through, and I had a brother who was in another division and he acquired me the new ones with the porcelain plates, my first sgt's stupid ass was pissed I was the only 1 with new vest so he told the sgt major and they tried to get me to rat my brother out and I didn't so they got pissed and said I could wear the vest but I had to give our armorer the plates... Soooooo fucked 2w
  •   theholyshitshow And that's while I was still in country. So I did the rest of my tour without them, a bulletpfoof vest that you can stab a knife through, people don't even know! Haha. I had canvass doors on my Humvee and sandbags on the floor boards, that was our armor! Haha. The shit you don't see on TV 2w

» LOG IN to write comment.

kerryflynn Alfred Hitchcock style... 3w

» LOG IN to write comment.

kerryflynn 3 mile walk this morning, then surf, then a late night skate sesh... 3w

» LOG IN to write comment.

kerryflynn Happy Father's Day Dad! Wish we were hanging out today... 4w

» LOG IN to write comment.

Normal Kerry F. Williams
kerryflynn Another new edition to my USMC WW2 collection. Been looking for this whole set for a long time. It was a pretty penny too! USMC M-1941 upper and lower pack with entrenching too and machete. The soldiers name was Robert Frame. He was in the Marines from 1942 to 1946 and served on Peleliu, Cape Glouster, and Okinawa. This pack setup saw combat. That baffles me to think 70 years ago what this pack set saw. It's missing the camouflage poncho that would normally be rolled and draped across the top and sides. I'm stoked! 4w

» LOG IN to write comment.

kerryflynn My thoughts for the last 10 years. 4w

» LOG IN to write comment.

kerryflynn Close up stamp of my new boyt 43 web belt... 1mon

» LOG IN to write comment.

1mon kerryflynn
Normal Kerry F. Williams
kerryflynn New edition to the collection! Finally! A USMC Boyt 43 web belt with suspenders. All dated 1943! Some blood speckles too!!! 1mon
  •   fore_life Gnarly 1mon
  •   kerryflynn @fore_life you should see my collection. It's outta hand... 1mon
  •   fore_life I'd love to man, may grandpa was in ww2 and I loved seeing his memorabilia, that generation seems to be cut from a different cloth, I have the utmost respect for them. 1mon
  •   kerryflynn @fore_life what branch was your grandfather in? Yeah man! I kinda wish it was the 1940's. Those folks were amazing! 1mon
  •   fore_life My grandfather served in the army, his twin brother was in the navy. I remember looking at this yearbook type thing he had that had all of the men and women that served from the Fieldcrest factory in the small town they lived in, it was crazy. Like the whole make population of that place was drafted @kerryflynn 1mon
  •   fore_life *male not make 1mon

» LOG IN to write comment.

1mon kerryflynn
Normal Kerry F. Williams
kerryflynn Massimo Vignelli died today. By far the most influential modernist designer on the planet... #whitespace #gridsystems #disipline #rip 1mon

» LOG IN to write comment.

kerryflynn Just like my thoughts, always going, never resting... 2mon

» LOG IN to write comment.

2mon kerryflynn
Normal Kerry F. Williams
kerryflynn Got to see Mom in AZ for the 3 day weekend 2mon

» LOG IN to write comment.

2mon kerryflynn
Normal Kerry F. Williams
kerryflynn Getting savage in AZ! If you've never had Mexican good here, you're missing out! Been waiting for this moment for a month! 2mon

» LOG IN to write comment.

2mon kerryflynn
Normal Kerry F. Williams
kerryflynn Rest stop Varrio graffiti. I miss seeing this.. 2mon

» LOG IN to write comment.

kerryflynn One of the most beautiful plants that blooms when it's 100+ in Arizona, Caesalpinia pulcherrima.... Yeah, that's the botanical name. Yep, my first major was Landscape Architecture, I still remember things, aside from the math... 2mon
  •   phenicia0425 We have them in our backyard! I'm so bummed that I'm not in town to see you!! 2mon
  •   kerryflynn @phenicia0425 seriously! What were the chances, you going to LA, while I go to Az 2mon
  •   phenicia0425 Someday our paths will cross again!! 😀 2mon

» LOG IN to write comment.

2mon kerryflynn
Lo-fi Kerry F. Williams
kerryflynn Az 2mon

» LOG IN to write comment.