jswagbelieber 1 year ago today 3mon

» LOG IN to write comment.

jswagbelieber Throw back, one year ago today 3mon

» LOG IN to write comment.

jswagbelieber My own believe tour book arrived today, love it 3mon

» LOG IN to write comment.

jswagbelieber 1 year ago today, I miss it so damn much 3mon

» LOG IN to write comment.

jswagbelieber Thinking about giving up this account cus I'm never on anymore, but I dunno, maybe I'll regret it later lol 4mon

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

jswagbelieber Write your snapchat, I want new snapchat buddies 4mon

» LOG IN to write comment.

jswagbelieber Do any of you know why Justin and everybody else started to call him for Bizzle? And when did it start really? It just feels like all of sudden everyone calls Justin for Bizzle, and idk about you, but I prefer kidrauhl or Justin... 5mon

» LOG IN to write comment.

Normal jswagbelieber
jswagbelieber I need to start update more, but ig is so boring nowadays. I used to love to go online but not anymore 5mon

» LOG IN to write comment.

Normal jswagbelieber
jswagbelieber Can't believe this boy turned 20 today 5mon

» LOG IN to write comment.

Normal jswagbelieber
jswagbelieber Happy birthday baby ️I'm so proud of you Justin! 5mon

» LOG IN to write comment.

Normal jswagbelieber
jswagbelieber Wanna see more rare pictures of Justin? Follow my other account @raresofbieber where I only post rare pics of juju 5mon

» LOG IN to write comment.

Normal jswagbelieber
jswagbelieber Got these from my boo today 5mon

» LOG IN to write comment.

jswagbelieber Omg imagine Justin like this, so damn hot though! 5mon

» LOG IN to write comment.

Normal jswagbelieber
jswagbelieber Hi! It feels like I haven't been on here for ages and I'm really sorry I haven't been posting but ya know, real life interrupts my Instagram flow. Anyways I've just been partying, studying, working out and today I started my new job which was nice! Btw I got a boyfriend now too but yea I will try to post more again and start making some new edits, love y'all 5mon

» LOG IN to write comment.

Normal jswagbelieber
jswagbelieber What's your snapchat? 5mon

» LOG IN to write comment.

jswagbelieber Say something I'm giving up on you. 5mon

» LOG IN to write comment.

Normal jswagbelieber
jswagbelieber I'm so happy right now party tonight 5mon

» LOG IN to write comment.

Normal jswagbelieber
jswagbelieber Happy valentine's day everyone! Be happy, surround yourself with the people you love, and let them know you love them. 5mon

» LOG IN to write comment.

jswagbelieber Qotd: which fragrance do u prefer? Someday, girlfriend or the key? 5mon

» LOG IN to write comment.