itssjerrica Omfg lol @dalethorn you're the sweetest found this waiting for me at work! 😬 #ivebeenwantingcookiesforweeks 6h

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

itssjerrica Wish you were here 12h

» LOG IN to write comment.

itssjerrica Great heights 12h

» LOG IN to write comment.

itssjerrica Not all those who wander are lost. 13h

» LOG IN to write comment.

itssjerrica I would rather see your face in hell 1d

» LOG IN to write comment.

itssjerrica When bae sits on my lap 1d

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

itssjerrica Adventure time with @vykinikki 😬 2d

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

itssjerrica I don't know how anyone takes me seriously. #howiflirt #howisolveproblems #mypoorfriends 3d

» LOG IN to write comment.

itssjerrica The love of my life Tate Langdon. In 1994, at Westfield High school, Tate Langdon murdered 15 people with a shotgun. #MCM #tatelangdon #americanhorrorstory #evanpeters #hearteyesforever #AHS 3d
  •   madehwine We are the same person. I've had the biggest crush on Tate since day one... 3d
  •   itssjerrica @madehwine I want him to have all my babIes. Ps come home now pls 3d
  •   madehwine I want to be home, sort of. I had to go to the hospital in the middle of the noche 3d
  •   itssjerrica ): crap. I did the incorrect spell to make you come home😑 sorry! @madehwine 3d
  •   _melissss have you seen the typical reactions to Tate on YouTube? seriously me during all of them. I so love him. 3d
  •   rebecca_ryann fasho. #wouldbang 3d

» LOG IN to write comment.

itssjerrica "I need someone who sees the fire in my eyes and wants to play with it" 3d

» LOG IN to write comment.

itssjerrica Mondays are fine, it's your life that sucks 😎 #happymonday 4d

» LOG IN to write comment.

itssjerrica this is what summer looks like 4d

» LOG IN to write comment.

itssjerrica You can knock on my door...#thepurge #idgivehimtheworld forever will have a thing for psycho creepy guys #tate #AHS 4d

» LOG IN to write comment.

itssjerrica Missing home #lp 4d
  •   meghirt Missing your home xD it was so pretty and relaxing. Thanks again for the fun! 4d
  •   itssjerrica @meghirt I'm SO glad you were able to come I'm sorry you had hang out with me when I was 😴 though lol when I come back we will forsure hang!! 4d
  •   meghirt np girl we all had fun. We gotta hang again for sure! Maybe swim or go eat idk lol I wanna plan a beach trip soon you should try to come with 4d
  •   itssjerrica @meghirt I'm glad (: and hell yeah I'm always down! 4d
  •   meghirt When are you back in town again? 4d
  •   itssjerrica @meghirt after my summer class is over lol so around the 24th! 4d
  •   meghirt Sick! Well plan something! Girls trip lol 4d
  •   madehwine That's not me 4d

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

itssjerrica Bae 6d

» LOG IN to write comment.