iiloveyou_ HOME SWEET HOME!! Even though the Bahamas was super beautiful there's nothing better than being back home! I've missed my bed way too much! LOL. // 05.29.14 #ootd #latergram 1mon

» LOG IN to write comment.

iiloveyou_ IT'S THE HAPPIEST PLACE ON EARTH!! Feeling like such a child again! // 05.26.14 #ootd 2mon

» LOG IN to write comment.

iiloveyou_ I finally have service again!! Breakfast with a view every morning. // Day 2: 05.25.14 #latergram #ootd 2mon

» LOG IN to write comment.

iiloveyou_ Outlet shopping today even though there wasn't even anything really to buy. Few more days until my cruise!! // 05.19.14 #ootd 2mon

» LOG IN to write comment.

iiloveyou_ My aunt went to Europe and brought back goodies!! Loving the Eiffel Tower Longchamp from Paris!! 2mon

» LOG IN to write comment.

iiloveyou_ Temperature was absolutely amazing today. 🌞 Too bad it's gonna start to get cold again!! Of course me and my boothang @xvanillafrapp had to take one too many selfies! LOL // 04.14.14 "But first lemme take a selfie." 3mon

» LOG IN to write comment.

iiloveyou_ Enjoying this super beautiful day. I wish the weather could be like this everyday! 🌞 // 04.12.14 #ootd 3mon

» LOG IN to write comment.

iiloveyou_ !!!!!!!!!! Main nigga @devonnnz surprised me with my favorite cupcakes for my birthdayyy!! #happygal 3mon

» LOG IN to write comment.

iiloveyou_ Probably one of the best birthdays ever. Thank you to everyone for making this day super special!! Was completely ambushed in my room last night by all these lovely people. LOL 3mon

» LOG IN to write comment.

iiloveyou_ Since I won't be celebrating my birthday at home this year my mom sent me the cutest package filled with my favorite cakes from #parisbaguette!! Totally was not expecting this what's so ever! #bestmotherever #overjoyed 3mon

» LOG IN to write comment.

iiloveyou_ Out of all the cupcakes I've tried these are probably one of my favorites. Miss having cupcakes whenever I want! 4mon

» LOG IN to write comment.

iiloveyou_ Happy Birthday to my mommy!! 👭 Hope she likes the present I got her!! 4mon

» LOG IN to write comment.

iiloveyou_ Super excited to try these little treats! The packaging of the box is so damn pretty! ️ First time having macarons! If only they weren't so damn expensive! (& yes I did spend way to much time photographing this. ) 5mon

» LOG IN to write comment.

iiloveyou_ My home away from home. ️ I'm loving these ridiculously inexpensive floral sheets that I recently just got! My walls are so bare though. What to do with it... 6mon

» LOG IN to write comment.

iiloveyou_ Random day out with these two bums until @kchinmaster ditched us for his "date" LOL #favepeople 6mon

» LOG IN to write comment.

iiloveyou_ New Years Eve dinner with the family!! So good! 6mon

» LOG IN to write comment.

iiloveyou_ Went shopping with my mom in the city today! 5th Avenue was so ridiculously crowded but at least I got to see the tree! So glad to be back home!! // 12.21.13 #ootd 7mon

» LOG IN to write comment.

iiloveyou_ First time at #PaneraBread!! So good. 7mon

» LOG IN to write comment.

iiloveyou_ November. The month of new Apple products for me. LOL #bestparentsever #ipadmini #iphone5s 8mon

» LOG IN to write comment.

iiloveyou_ How cute is this spoon?! Surprised at how good this #froyo is! #menchies @miichellex3_ 8mon
  •   irene_heartsu How was it? Better than pinkberry? 8mon
  •   iiloveyou_ @irene_heartsu hell nah! Pinkberry is def better but this is a good alternative tho! I like it better than red mango! 8mon

» LOG IN to write comment.