igetbuckets_01 Something lite at the athletic banquet 3d

» LOG IN to write comment.

igetbuckets_01 You know what time it is lol. Chicos always hits the spot 3w

» LOG IN to write comment.

igetbuckets_01 My little beautiful princess. Team duck face lol 3w

» LOG IN to write comment.

igetbuckets_01 Birthday kiss for my little princess. I'm blessed with a beautiful niece. Thank god he brought you in my life little mama. Happy birthday Princess. Love you #LaFamilia #WeGotTurntUpOnFruitPunch 1mon

» LOG IN to write comment.

igetbuckets_01 Enjoying my life at Redondo beach in cali #springbreak2k14 1mon

» LOG IN to write comment.

igetbuckets_01 Active on Sunday funday with me bros @mr_smells @king_knight @majorbiz24 out here in AZ #imtheonlymexican #immixedtho 2mon

» LOG IN to write comment.

igetbuckets_01 Kick game crazy #kotn @mr_smells 2mon

» LOG IN to write comment.

Mayfair Clarence Rivas
igetbuckets_01 BIG BIG BIG S/O to my mother aka my queen on her BIRTHDAY today. I wanna wish you a happy birthday and may you have a beautiful day just like the beautiful mother you have been to me all my life. I wish I was home to celebrate but I will be home so we can turn up on fruit punch haha. Can't thank the man above enough for having a beautiful mother in my life and blessed she was able to watch my game on senior night. See you soon momma dukes. Love you momma dukes 2mon

» LOG IN to write comment.

igetbuckets_01 She can never ever take a serious pic I swear lol. Love my little princess tho and blessed she was able to watch her uncle play on senior night.. 2mon
  •   igetbuckets_01 And notice how she doesn't have chipped nail polish lol 2mon
  •   ve_pink Lol cute, bc you paint her nails right?:) 2mon
  •   igetbuckets_01 Haha yes of course lol @ve_pink how you been stranger : ) 2mon
  •   ve_pink Lol that's sweet of you && I'm doing good:) how about you? 2mon

» LOG IN to write comment.

igetbuckets_01 With my A1 Brodie's after my last game as a college athlete. Wish them the best of luck in life. They got big things coming and the man above is gonna let them strive for greatness. Love y'all homies. We gonna grind till our eyes closed. The homie @mr_smells on his gq lol 2mon

» LOG IN to write comment.

igetbuckets_01 God has blessed me with four years of college basketball. Tonight will be the last time I get to play college basketball and the last I step on this floor. Crazy how time flys man but I had a lot of memories and meet a lot of people along the way. It has been a true blessing but god has blessed me with the opportunity to play pro. So it's not over yet. #Blessed #SeniorNight #StayPrayedUp #BallIsLife 2mon

» LOG IN to write comment.

X-Pro II Clarence Rivas
igetbuckets_01 The hotel life on my last road trip of my college career. Thank you to the man above but the journey doesn't stop here. #StayPrayedUp 2mon

» LOG IN to write comment.

igetbuckets_01 It's GameDay and now I got my homie watching over me and making sure I follow the right path. I miss you bro and words still can't explain how I feel bro. Can't believe your gone man. Rest easy big bro and I'm praying for you and your family. Love you bro. Till we meet again family 2mon

» LOG IN to write comment.

Normal Clarence Rivas
igetbuckets_01 Thank you father god for giving me another game day. #StayPrayedUp #HoldDat #HoopLife #BallIsLife #PUSH 3mon

» LOG IN to write comment.

Mayfair Clarence Rivas
igetbuckets_01 God blessed me with another GameDay. #HoldDat #HoopLife #BallIsLife #StayPrayedUp 3mon

» LOG IN to write comment.

Valencia Clarence Rivas
igetbuckets_01 Big S/O to this wonderful burfday girl. God has blessed me with a wonderful friend. It's about this little sperm is 21 lol. Happy b day boo and may god bless you with many more and all your wishes come true. @_sheka11 @_sheka11 @_sheka11 @_sheka11 #SturnUp #SheAintAboutTheTurnUpLife #SheARookie #ImLebronJames #SheALightSkinTho #HappyBornDay 3mon

» LOG IN to write comment.

Normal Clarence Rivas
igetbuckets_01 Today is the day The Lord has blessed me with another opportunity to play the game I love #GameDay #Hooplife #BallIsLife 3mon

» LOG IN to write comment.

igetbuckets_01 Last nights game 3mon

» LOG IN to write comment.

Normal Clarence Rivas
igetbuckets_01 All glory to god for letting me play the game I love for four years. Ready to finish my senior year strong #TransformationTuesday #BallIsLife #HoopLife 4mon

» LOG IN to write comment.

igetbuckets_01 Hobbs newspaper showing some love. I put on for my city 915 #SeniorYear #mustanggang #hooplife #ballislife #witease 5mon

» LOG IN to write comment.