furkan_aldemir Hayirli Ramazanlar :) 5d

» LOG IN to write comment.

furkan_aldemir Yavrusu benim kadar mubarek :) aslanlarla aramiz iyidir :) 2w

» LOG IN to write comment.

furkan_aldemir Muz varsa poz da var :) 2w

» LOG IN to write comment.

furkan_aldemir Neseli amcamiz bize de nese katti :) 2w

» LOG IN to write comment.

X-Pro II furkan aldemir
furkan_aldemir Biraz gec oldu ama guzel oldu, canim karimla balayindayiz :) tapinak ayagina etek de giymis olduk :) 2w

» LOG IN to write comment.

furkan_aldemir Bugun 3 senedir formasini terlettigim Galatasaray ile 2+1 seklinde yeni bi anlasmaya vardik. 3 sene once Galatasaray'a gelerek kariyerim icin dogru bi adim attigima inandigim gibi bu yeni sozlesmeyi de ayni guven ve inancla imzaladim. Galatasaraydaki kariyerim boyunca hem avrupada hem de ligde cok guzel gunler gecirdim. Kazandigimiz kupalar, basarilar, bunlarin aksine kaybettigimiz mactan sonra hem takim hemde taraftar ile birlikte tekrardan kenetlenmemiz benim icin hem buyuk bi onur hem de guzel bi ani oldu. Takim icindeki arkadaslik, takimdaki staff ile olan uyumumuz ve taraftarin takima olan kalpten bagliligi bu camiayi bende ozel ve farkli kilan en onemli seyler. Bugunle birlikte bu formayi insallah elimden geleni ardima koymadan terletmeye bu camianin basarisi icin savasmaya devam edicem. En basta sakatliksiz belasiz olmak uzere, taraftarimizla birlikte hem basarili sezonlar gecirmeyi hem de bireysel olarak benden kucuk kardeslerime, bu camiaya guzel ve hayirli bi ornek basketbolcu olmayi Allah bana nasip eder... Bu anlasmanin hem Galatasaray hem de sahsim adina hayirlara vesile olmasini diliyorum... 2mon

» LOG IN to write comment.

furkan_aldemir Allah'im sen vefat eden isci kardeslerimize, abilerimize rahmet eyle... Dualarimiz somadaki yurekler icin... 2mon

» LOG IN to write comment.

Normal furkan aldemir
furkan_aldemir Tum annelerimizin anneler gunu kutlu olsun :) 2mon
  •   ferditatar60 sözleşme uzatmışsın inşallah doğrudur birde sende soylede sevindir bizi @furkan_aldemir 2mon
  •   eskabat 2mon
  •   serdaralakus @eskabat ben yine istanbuldayken... Fotoğrafları bekleyin :))) 2mon
  •   eskabat Hayirdir? Bekliyoruz 2mon
  •   sahin_ua52 Kac haftadir bu ciddiyetsizlik yüzünden kil payi kurtariyoruz simdi mutlumusunuz ? 2mon

» LOG IN to write comment.

furkan_aldemir Kopek degil aslan yavrusu mubarek :) @gokseninkoksal 2mon
  •   emre_tabuktekin Furkan sen sevenlerini üzmezsin dimi? Bizi üzme kal galatasaray'da 2mon
  •   gs_online @aliosman42rvp Galatasaray'ı birakmayip nasi nba de oynicaklar :) 2mon
  •   macvanmilan Bravo Furki,you need one :) 2mon
  •   ferditatar60 furkan sen bizim gururumuxsun.bu taraftar inan seni cok seviyor.bizi bırakıp lütfen gitme hele hele fb aklıma bile getirmek istemiyorum... 2mon
  •   gokhancace Biz seni kardeşimizin yerine koyduk sakın sende bize yanlış yapma 2mon
  •   scrtv10 Sen saglam bir Galatasaraylisin. Para icin takimini birakmayacagina ve seni sevenleri uzmeyecegine inancimiz tam. Umarim bizi hayal kirikligina ugratmazsin Furkan, seni seviyoruz. @furkan_aldemir 2mon
  •   ersinnn03 Furkan'a guvencimiz tam. Galatasaray'imizi terk etmez. Giderse 76'ers da oynar NBA'de Galatasarayimizi temsil eder. 2mon

» LOG IN to write comment.

furkan_aldemir Hanımefendi pek bir nazlı :) 3mon
  •   bernaa_23 Cok tatli furkan abi :D @furkan_aldemir 3mon
  •   aliye70 Bu kedinin cinsi ne ? 3mon
  •   termessos67 Bengal kedisi 3mon
  •   fatihilgin1905 Kız milleti haha:)) 3mon
  •   furkanataccc Herkes iddaa da Nachbarmı Furkan A. mı daha çok sayı atarda nerdeyse herkes Nachbara verdi patlama yapta yatır milleti :) 3mon
  •   bblnew <<< Abicim hesabimiz kapatildi malesef...Lutfen bizi takip edermisin? 2mon
  •   enis.baltali Abi malum takıma transfer iddalarını ne zaman yalanlayacaksın ? @furkan_aldemir 2mon

» LOG IN to write comment.

furkan_aldemir Son sekiz! 3mon

» LOG IN to write comment.

X-Pro II furkan aldemir
furkan_aldemir Benim bi amcam var, mesafe dinlemeden yetimlere yardima giden. Gurur duyuyorum amcam seninle,Allah senden ve arkadaslarindan razi olsun... 3mon
  •   xmetcan Amin...... 3mon
  •   narilenas Allah(c.c.) salih hayırlı rıza için mesafeler kat eden, komşusunu düşünen insanların dualarını kabul etsin. Allah(c.c.) insan gibi insanlardan razı olsun. @furkan_aldemir 3mon

» LOG IN to write comment.

furkan_aldemir Biraz gulelim :) 4mon

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

furkan_aldemir @oguzyenihayat abimin takibinde facebookda yeni bi sayfaya basladik. Haydi hayirlisi :) 4mon
  •   oguzyenihayat facebook.com/furkanaldemirofficial 4mon
  •   zahafbun 4mon
  •   sertacsanli Hadi hayırlısı @furkan_aldemir 4mon
  •   emreyasinyilmaz Abi bunları okuyomusun bilmiyorum ama bugün haberlerde furkan aldemir fenere gidiyo haberleri gördüm ne kadar doğru bilmiyorum ama sen bizim takımın ruhusun galatasarayın aslanısın sana güveniyoruz böyle bişey yapmayacağının farkındayız böyle bi hataya düşme lütfen seni her zaman büyük galatasaraylı olarak hatırlayalım kırma kalbimizi, madrid karşısında başarılar salonda bir olup kazanacağız inşallah @furkan_aldemir 4mon
  •   mkuce7 Abi gidiyomusun????? 4mon
  •   sahin_ua52 GALATASARAYin cocugu furkan aldemir ! Fener sikini yesin amk gitmiyor 3mon

» LOG IN to write comment.

Hudson furkan aldemir
furkan_aldemir Bu dunyada cezan ne bilmiyorum ama Allah buyuk #canaksoy 5mon

» LOG IN to write comment.

furkan_aldemir Bu ciftin dostlugu bozulmasin hic, ilerde hep ayni karelerde insallah... 5mon

» LOG IN to write comment.

furkan_aldemir Ama asil fotograf bu! Allah mutlulugumuzu bozmasin... 5mon

» LOG IN to write comment.

furkan_aldemir @carroyo79 I am gonna share your video too :) 5mon

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.